My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


środa, 20 września 2017

Wianek z hortensji

Witam wszystkich serdecznie.
Lato dobiega końca. Ogród jakby usypiał. Barwy roślin stają się przytłumione... Tylko hortensje nabierają rumieńców. Mowa o hortensjach bukietowych, niezawodnych krzewach, o cudownych kwiatostanach, które właśnie o tej porze zaczynają przybierać różowe barwy przechodzące nawet w bordowe.
Mam dużo różnych odmian i dzięki nim ogród u schyłku lata i wczesną jesienią jeszcze mieni się kolorami.
Właśnie z tych hortensji zrobiłam wianuszek. Wykorzystałam także przekwitłe kwiaty lawendy, delikatne kwiaty żurawki, liście i pędy bluszczu oraz trzy różowe cynie.
Tak się prezentuje:
garland of hydrangea, autumn garland, wianek z hortensji, jesienny wianek,  how tu make wreath of hydrangea

garland of hydrangea, autumn garland, wianek z hortensji, jesienny wianek,  how tu make wreath of hydrangea

garland of hydrangea, autumn garland, wianek z hortensji, jesienny wianek,  how tu make wreath of hydrangea

garland of hydrangea, autumn garland, wianek z hortensji, jesienny wianek,  how tu make wreath of hydrangea

garland of hydrangea, autumn garland, wianek z hortensji, jesienny wianek,  how tu make wreath of hydrangea

Nie wiem czy ten wianuszek może "robić" za rybkę w różowo-zielonym kolorze. To ładne barwy i bardzo je lubię zarówno w kwiatach jak i ubraniach. Są przyjemne dla oka:) 
Mam nadzieję, że nasza Szefowa przyjmie go do zabawy Artystek Kolorystek. 
Wszystkie kolory rybek można zobaczyć TUTAJ.

Wrzesień jest miesiącem "podwodnych" kolorów
piękna natury.
Mam nadzieję, że nasza Szefowa wróci do nas, bo te zabawy bez niej nie są  takie same....

Wianek z hortensji był prezentem dla mojej bliskiej koleżanki, więc zgłaszam go także do prezentowej zabawy u Reni. 


Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze i za to, że mnie odwiedzacie w tak dużym gronie:) Niech żyje blogowy ŚWIAT!
Pozdrawiam cieplutko i życzę słońca

66 komentarzy:

  1. Aniu przepiękny wianek przygotowałaś, będzie ozdobą i pocieszeniem, gdy nastaną chłodne i mokre dni.
    Choć tak właściwie u nas już jest:(
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że pamiętałaś o mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek, trochę letni, trochę jesienny - miejmy nadzieję, że jeszcze zawita do nas jesień w ładniejszym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) U mnie hortensja bukietowa ma w tym roku zbyt mało kwiatów... cieszy więc na ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio nawet się zastanawiałam Anusiu czy tej jesieni będą jakieś nowe wianki. Jest prześliczny! Kolory hortensji jeszcze są żywe i pięknie wyglądają wśród zieleni. Nawet słoneczko Ci zaświeciło przy robieniu zdjęć :) U nas od kilku dni ciemno, ponuro i ciągle pada. Mam nadzieję, że może kolejny weekend będzie odrobinę ładniejszy.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, Ty nasza mistrzyni wianków:) Stworzyłaś kolejne cudo.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku !!! wianek jest przepiękny !!! Już prawie jesień, a wianek jakby łączył lato jesienią. Piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu cudny jest ten wianuszek i jak dla mnie spełnia wymogi obu zabaw . A hortensje w wianuszku przepiękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycający wianek- uwielbiam naturalne stroiki- z tym dzbanem wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny :) Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny wianuszek! Piękne połączenie lata z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianek prześliczny i rozświetlający jesień :). Pięknie wygląda z dzbankiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu prześliczny wianek i to połączenie zieleni z różem wygląda rewelacyjnie, a cyniowe oczka są urocze.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten pomysł z wiankiem. Niestety, nasze hortensje w kwietniu zmarzły i aż żal było na nie patrzeć w lecie. Jedna z naszych różowych hortensji potrafi urosnąć do prawie 170 centymetrów.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Kolory cudowne. Robi niesamowite wrażenie:)
    Serdeczności:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny cieplej się robi jak na niego patrzę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny wianuszek zrobiłaś Aniu. Lato mija, wielka szkoda.......dołuje mnie ta smętna pogoda, mam nadzieję, że słoneczko jeszcze błyśnie......choć na trochę. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny ten wianuszek, bardzo naturalny, a w połączeniu z dzbanuszkiem wygląda rewelacyjnie!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, jesień bez Twojego wianka? Chyba by jej nie było :)
    Jest cudowny, kipi barwami późnego lata i wnosi radość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu!
    Wianek z hortensji jest prześliczny. Będzie cudownym wspomnieniem lata.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek cudo, a na stole z pięknym widokiem prezentuje się wyśmienicie. Hortensje również uwielbiam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zrobiłaś prezent dla Przyjaciółki, zamknęłaś w tym magicznym kole własne serce i pracę, a to dar bezcenny.
    Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, cudowny ten wianek. Od razu przyszło mi do głowy, że Lato chętnie by się w niego ustroiło na te ostatnie chwile swojego królowania (już tak mam, że pory roku są w mojej wyobraźni spersonalizowane).
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, cudny! Właśnie taką jesień to ja nawet lubię, bo normalnie to za nią nie przepadam;-) Przepiękna kompozycja, niby jesienna, ale bije z niej letni optymizm. Też zawsze robię wianuszek z hortensji na drzwi, ale czekam aż mi się remont skończy, wtedy ogarnę domostwo i uwieńczę wielkie sprzątanie wiankiem:-) Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu! Prześliczny wianuszek, Pięknie dobrałaś te kolorki, Ta zieleń dodaje całego uroku - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny wianek zrobiłaś:)u mnie niestety hortensje w tym roku bardzo marne są:))ładniejsze mam zasuszone z przed dwóch lat:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu Piękna Robota. Hortensja uwielbiam ją, elegancka i idealna florystycznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny wianek, wspaniale go skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ piękny ten wianek! Nigdy nie używałam kwiatów hortensji do takich wianków, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wianuszek prezentuje się wspaniale:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, uwielbiam te Twoje wianuszki, są zawsze takie śliczne i kolorowe. Szkoda tylko, że nie chce być trwały i tak wyglądać przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ on tak wygląda przez cały rok:) O tej porze hortensje pięknie się zasuszają, ich płatki nie kurczą się. To hortensje bukietowe, nie ogrodowe. Ogrodowe przy suszeniu więdną. Płatki skręcają się i nie są tak piękne jak w bukietowej:) Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  31. Jesteś Aniu prawdziwą czarodziejką....wyczarowałaś coś cudnego ...zachwycającego....
    Ja w tym roku mało co bywam w swoim ogrodzie i mało się nim nacieszyłam, a teraz po tych deszczach nie będzie się już ładnie prezentował...
    Musze pozbierać zdjęcia, które w dopadkach robiłam i stworzyć jakiś z nimi post.

    Serdeczności zostawiam...

    OdpowiedzUsuń
  32. Zainspirowałaś mnie tym cudownym wiankiem. Posiadam, także hortensje bukietowe, może skuszę się aby zrobić wianek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu przepiękny wianek,w delikatnych kolorach,piękna ozdoba każdego stołu.A u mnie u schyłku lata i początku jesieni królują nieśmiertelne aksamitki ,czy jak ja na nie mówię byczki,co to się niczego nie boją i rosną jak szalone w tym roku.Już zdążyły się wysiać i od nowa wychodzą na świat,polubiłam je od nowa :)
    Serdeczności zostawiam na początek pięknej jesieni,bo tak sobie myślę że będzie piękna( marzenia się spełniają)w końcu przestało padać,a to już coś :)
    Buziaki zostawiam dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Energetyczny i artystyczny wianek - takie cudeńko :-) I, jak zawsze, wspaniałe zdjęcia. I moje ukochane floksy w dzbanuszku.
    Akurat takie same przywiozłam od rodziców i posadziłam przy balkonie mego blokowego mieszkania. Kilka lat rosły dobrze, ale w tym roku opanował je mączniak. Spróbuję je przesadzić w inne miejsce; nie chciałabym używać chemii. Może to coś pomoże? Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam Cię dzisiaj. :) Wianek jest zachwycający. Jeden z najpiękniejszych, jakie widziałam. Na głowę idealny, na sesję zdjęciową idealny, jako ozdoba idealny. Zachwyca. Kolorystyka genialna. <3

    Niech żyje Świat blogowy. :) Życzę Ci bardzo udanych dni, dużo miłości, dużo radości takiej prosto z serca. Ściskam. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O wow! Ale przepiękny wianuszek, świetna i jaka oryginalna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny wianek :-) Magia zaklęta w kwiatach, piękna inspiracja, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. jaki cudowny wianek! to moje ulubione klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie też Twój wianek zachwycił- piękno zamknięte na długi czas...

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu, Twoje wianki zawsze są zachwycające! Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Anusia nic nie robi na mnie takiego wrażenia ,jak natura.Cudowny wianuszek uplotłaś,aż tu czuję jego zapach,tak działa mi mocno wyobrażnia.
    Kochana dziękuję pięknie za udział w zabawie i ściskam mocno .
    Ps.
    Wrócę ,możesz spać spokojnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu taki wianek to skarb. Po prostu zaczarowałas mnie i oczu oderwac od niego nie moge. Toz to najpiekniejszy wianek, kt9ry widziały moje oczy. Uwielbiam hortensje, a z delikatnoscia lawendy i kwiatow żorawki wyglada oblednie. Mam wszystkie te kwiaty w ogrodzie ale czegos takiego nie potrafie stworzyć. Ot trzeba miec talent. Buziaczki Aniu i usciski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wianek może robic za rybke ;) jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny wianek! Mam hortensje i co roku obiecuje sobie że zrobię, jednak ciągle brakuje mi czasu;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie to śliczne! Podziwiam z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny jesienny wianek ale jeszcze tak bardzo letni-przepiękna kolorystyka.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny jesienny wianek ale jeszcze tak bardzo letni-przepiękna kolorystyka.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny jesienny wianek ale jeszcze tak bardzo letni-przepiękna kolorystyka.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Przecudny wianuszek:) stanowi śliczną dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny wianuszek.
    Moja Babciunia miała kiedyś hortensje i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowny wianek Aniu, niby jesienny ale w tak pięknych barwach że bardziej kojarzy się z latem a nawet wiosną - u mnie dzisiaj już zagościła iście jesienna kompozycja, wykonana na starym kapeluszu.
    Napisałaś w komentarzu u mnie że przydałby Ci się przepiśnik na Twoje przepisy, które gromadzisz na kartkach - przepiśnik to faktycznie świetna sprawa, dużo osób ostatnio zamawia je u mnie, jeśli zapragniesz mieć swój, serdecznie zapraszam, jestem do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli :-)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna kompozycja - mnie bardziej kojarzy się z latem a nawet wiosną - pięknie zestawiłaś kolory i kwiaty - podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny wianek! Prezentuje się naprawdę znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna kompozycja. Prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie to urocze....:)))) przy tak ukwieconym stole chętnie wypiłabym kawkę w twoim miłym towarzystwie ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Anusia,Twój wianuszek cudownie się zasuszyl,wisi na ścianie w kuchni bo w niej najwięcej spedzam czasu i ile razy spojrzenie widzę moją kochaną przyjaciółkę, wyobraź sobie ,że koloryt wianka jest taki sam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję