My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


poniedziałek, 18 stycznia 2016

Baśniowy świat zimą

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających moje progi. Dziś chciałam pokazać Wam baśniową zimę, jaka zawitała do naszego ogrodu. Urzekła mnie niesamowicie. Spadło mnóstwo śniegu, a po nocnej mgle na drzewach pojawiła sie szadź. Niedzielny poranek był bajkowy!
Przedstawiam zimę w moim ogrodzie.

Tak wygląda część ogrodu przed domem, wcześniej pokazywałam wiosenne zdjęcia tego miejsca TUTAJ.


Widok na las i staw.

Jeszcze kilka dni wcześniej śmigałyśmy na łyżwach po zamarzniętym stawie! Teraz staw pokryty jest grubą warstwą śniegu.

Śniegiem bardzo cieszą się moje psy, lubią mordkami w nim buszować. 
Najstarsza z czworonożnego towarzystwa - Bawarka.

Dowodzący stadem - Rex.

Najmłodsza z psiego towarzystwa - seterka Luna. Luna przyjechała wczesną wiosną z południowej Anglii, dla niej śnieg jest nieznanym zjawiskiem. Cieszy się nim jak małe dziecko!

Przy silnych mrozach, jakie teraz mamy, zamarza nasza rzeczka. Tylko w niektórych miejscach  widać nurt.

Niezaprzeczalnie taka zima jest piękna! Ale ja... Czekam na WIOSNĘ!

Moi drodzy obserwatorzy dziękuję Wam bardzo za częste odwiedziny i pozostawione komentarze. Jesteście wspaniali!
Witam też moich nowych obserwatorów, dziękuję za wybranie mojego bloga do podglądania.
Ciepło pozdrawiam,

62 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i kochane psiaki, pozdrawiam ciepło i życzę spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko.
      Nie wiem dlaczego, ale nie mogę dodać komentarza na Twoim blogu. Pod żadnym postem.Jesteś zablokowana?
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie, nie jestem zablokowana i sama się zastanawiam co takiego się dzieje :(

      Usuń
  2. Cudownie wygląda pobielona brzoza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna bajkowa zima w Twoim otoczeniu. Pieski szczęśliwe a i Wy na łyżwach super się bawicie.)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wspaniale mieć taki wielki ogród. Zazdroszczę, ale tak pozytywie:-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny widok ! Aż chciałabym się tam znaleść... zazdroszczę Ci Kochana takiego miejsca. Wierzba wygląda niesamwice, ale zdjęcia psiaków są najlepsze ! Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez piękna zima w Twoim ogrodzie ,jak widać nie tylko latem pięknie się prezentuje.Cudowne zdjęcia zrobiłaś Aniu,pozdrowienia przesyłam cieplutkie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, Twój ogród to zaczarowana baśń- o każdej porze roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taką zimę!!! Za oknem też taką podziwiam;)
    Aniu, u Ciebie o kazdej porze roku jest baśniowo! Zazdroszczę Wam tego śmigania na łyżwach, żałuję że nie mam gdzie pójść:( Co prawda jest obok mojej posesji staw, ale to własność prywatna (księdza).
    Zwierzątka szaleją na śniegu! Mój też wraca z białą mordką jak Dziadek Mróz;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój ogród Aniu jest w ogóle czarodziejski a zima tylko dodała mu magii:)))Brzoza w szadzi -cudo:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zima w Twoim ogrodzie:) Mnie też udało się uchwycić jej urok,nie przepuściłam żadnemu krzaczkowi:)) zapraszam na fotorelację i pozdrawiam ciepło w ten mroźny dzień.Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje Twój ogród w zimowej szacie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, cudowna pani zima...w fotorelacji...bo ja również czekam na wiosnę i lato. Nic na to nie poradzę, kocham ciepełko i słońce.
    Lubię jeździć na łyżwach, ale na stawie bałabym się. Jednak nigdy do końca nie wiemy jak gruby jest lód. Uważajcie na siebie :)
    Psiaki maja radochę równą ludziom na stawie :))) Luna teraz będzie miała takie radości co roku :)
    Pozdrawiam Cie gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest pięknie :) zwłaszcza brzoza wygląda nieziemsko:) u nas śniegu brak, za to mróz puka coraz mocniej i ten okropny lód sprawia że wyjście na spacer poprzedzony jest kilkoma upadkami przed domem.
    Dziękuję za prawdziwie zimowy spacer, macie super, łyżwy to świetny sport na powietrzu:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ bajkowo u Ciebie.Zdjęcie brzozy jest niesamowite.I jaka radość u psów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ bajkowo u Ciebie.Zdjęcie brzozy jest niesamowite.I jaka radość u psów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, Twój ogród jest piękny zawsze. Nie zależy, czy mróz, czy upał, czy śnieg, czy lato. Taki raj. A psiaki tylko do schrupania! Słodkie! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O takiej zimie we własnym ogrodzie można pomarzyć. .cudnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, u nas pewnie na weekend bedzie taka zima, cudne fotki porobilas, psiaki przepiekne, moja tez lubi mordke w snieg wsadzac. Najbardziej tego zamarznietego stawiku zazdroszcze, bo tez bym na lyzwach pojezdzila:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie, bajkowo, baśniowo! Gdyby nie wesoło harcujące psiaki, można by pomyśleć, że to kraina królowej śniegu:) Fantastyczna łyżwiarka:)... łyżwiarki! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Taką zimę- słoneczko, biały śnieg i lekki mróz,to i ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Baśniowo jest zimą to fakt,ale Twój wiosenny ogród Aniu jest najpiękniejszym miejscem,gdzie warto powracać.
    Również czekam na wiosnę...
    Aniu masz piękny zwierzyniec,a seterka mnie zachwyciła,tyle w niej jest radości z młodego psa,cudna:)
    Tak jak patrzę na Was na tym stawie i łyżwach to troszeczkę tęsknię za młodością,teraz nie wiem czy bym się odważyła jeździć,ale kiedyś bywało fajowo :D
    Pozdrawiam cieplutko Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwa bajka Aniu, a gdzie kaczorek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziutek żyje na stawie obok. Sąsiedzi go przygarnęli razem z innymi kaczkami. Napowietrzają staw, robiąc fontannę i część wody nie zamarza. Kaczki tam czuja się bezpieczne.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Aniu nawet nie wiesz jak ja uwielbiam oglądać te Twoje zdjęcia. Na nich każda pora roku wygląda pięknie. Masz tam taki własny mały skrawek nieba :)A psiaki bawiące się na śniegu wyglądają bardzo fajnie, mój też zawsze ryje noskiem w śniegu :) Ale mimo tych pięknych widoków ja też czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach jaka cudna, baśniowa zima. I chociaż za tą porą roku nie przepadam, to jednak mam nadzieję, że i u mnie się pojawi.
    Wspaniałe są Twoje psiaki ale seterka Luna, podbiła moje serce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ogród to o każdej porze roku zachwyca;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te zdjęcia są naprawdę piękne,zimowa sceneria dodaje Twoim fotkom niesamowitej bieli.

    OdpowiedzUsuń
  27. Raj na ziemi. Pięknie tam u Was!
    W takich chwilach myślę, jakie Wy musicie mieć piękne dusze by stworzyć takie magiczne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zimowe obrazki:) Taka zima cudna, byle niedługo ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu rzeczywiście jak w bajce, cudownie :) zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę. Jestem uziemiona w domu a Ty zabrałaś mnie na cudowny, zimowy spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, bajkowo wręcz. Cudownie wygląda biała brzoza. Pieski też mają zabawę, a łyżwiarki lodowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne bajkowe klimatyczne zdjęcia.Widzę .że Luna uwielbia tak jak nasza Lula zabawę na śniegu i zdobywanie nowych zaśnieżonych terenów.:)))
    Pozdrawiam cieplutko z zaspy śnieżnej:))) Pa

    OdpowiedzUsuń
  32. Bajecznie piękna zima na Twoich fotografiach! U mnie nadal szaro, ponuro i śniegu trochę mało, żeby się cieszyć, więc tęsknię za wiosną... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna bajkowa zima.Śliczne zdiecja. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna bajkowa zima.Śliczne zdiecja. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne fotografie! Mieszkasz w pięknym otoczeniu a rzeczki wprost zazdroszczę-dzieciństwo i młodość uciekła mi nad rzeką-tesknię za nią, że ojej. >Zima też ma swój urok. Uwielbiam się gapić w ciepełku za szybą a i na spacer się skuszę, jak nie mrozi zbytnio. Pozdrawiam cieplutko i mimo wszystko: oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie ujęłaś zimę , u mnie też biało i mroźno. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak w bajce, jak w bajce... aż słychać to skrzypienie śniegu :) A ta koronkowa brzoza :) Cudnie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna bajkowa zima w Twoim ogrodzie !!! Aniu, czy ja dobrze widzę że Ty również śmigasz na łyżwach....? Naprawdę podziwiam Twoją odwagę i kondycję ! Twoje pieski czeszą się zimą a moja sunia nie lubi zimy i nie chce wychodzić na dwór...!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu zdjęcia przecudne ale zobaczyć Was na łyżwach ti już wielkie zdziwienie dlatego kłaniam się w pas i cieplutko pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak w bajce :-)
    Nieustannie podziwiam Wasze miejsce na ziemi i niezmiennie pozostaję pod jego urokiem.
    Serdeczności - Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie też zima. Zimą to ja się zachwycam dziećmi śmigającymi na sankach z górki przed blokiem-bo tylko blokowe mam widoki. U Ciebie pięknie, dzięki takim widokom na co dzień to i zimę bym polubiła. Cieszę się, że są tak piękne miejsca na ziemi. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie też zima. Zimą to ja się zachwycam dziećmi śmigającymi na sankach z górki przed blokiem-bo tylko blokowe mam widoki. U Ciebie pięknie, dzięki takim widokom na co dzień to i zimę bym polubiła. Cieszę się, że są tak piękne miejsca na ziemi. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Twój ogród zachwyca i latem, i zimą.....podziwiam i gratuluję! Wiem, ile pracy trzeba włożyć by uzyskać taki efekt. Psy masz przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe zdjęcia zimowe:) Szczególnie brzozy:) Psy zadowolone, że spadł śnieg (tak jak dzieci). Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  45. No proszę, macie nawet własne lodowisko! Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam łyżwy na nogach. Pięknie wygląda ogród w zimowej szacie, jeśli zima już musi być to właśnie tak powinna wyglądać. Twoje psiaki też chyba tak myślą, świetnie się czują biegając po śniegu. Ja też tęsknię za wiosną i słoneczkiem. Ciekawe jak długo w tym roku będziemy czekać.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Aniu przyszłam w sprawie sernika...
    Co do sera, dodaj sobie pół szklanki kaszy manny i 2 - 3 łyżki budyniu. Manna zbierze nadmiar wilgoci a tym samym masy będzie więcej. Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  47. Lodowiska Ci zazdroszczę :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz czym karmić dusze kochana w takim otoczeniu. Alez urokliwe miejsce. Serdeczności same posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę ten lasek i rów, z stamtąd przyszła bobrza zagłada, dobrej metalowej siatki nie powinny przegryźć ale mogą się też podkopać trochę...

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ tu u Ciebie cudownie :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. I jak tu nie kochać takiej śnieżnej zimy? Cudne kadry.
    Nasz mazurski staw mąż odśnieżał małym traktorkiem :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. I jak tu nie kochać takiej zimy..? Za mało jej miałam w tym roku. Brzoza góruje nad ogrodem jak królowa.

    OdpowiedzUsuń
  53. Pieknazimowa panorama.Pozdrawiam janina48

    OdpowiedzUsuń
  54. może i pięknie....jednak wolę żeby było trochę jakby...cieplej ;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję