My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

niedziela, 29 grudnia 2013

Wygrane candy


   Chciałam pochwalić się Wam tym, jak zapukało do mnie szczęście i to tuż przed Świętami!
Wygrałam rocznicowe candy u Danusi Witkowskiej!
Danusia przygotowała dla mnie piękny stroik w kolorze złota i dołączyła jeszcze wiele niespodzianek:)
Dostałam gwiazdę z papierowej wikliny, super koszyczek także z papierowej wikliny i słodkości, i herbatki,  i aniołka, i świetne serwetki, które wykorzystam do decoupage! Och jak mnie ta wygrana ucieszyła, może przełamałam złą passę i teraz częściej będę wygrywała? Ha! To się okaże:)
Niestety zdjęć przysłanych słodkości i herbatek nie mam,  wszystko już skonsumowałam:))))
 
Jeszcze chciałam dodać, że do tej pory nie miałam w rękach żadnej pracy z papierowej wikliny. Myślałam, że musi być miękka, a okazuje się, że jest twarda jakby była z prawdziwych witek wierzbowych! Super ta wiklina:)))

Wygrany w candy stroik!
Gwiazda z papierowej wikliny, jest podwójna bo odbija się w lustrze:)!
Koszyczek z papierowej wikliny, został już wykorzystany do trzymania włóczek:)
Serweteczki!

Danusiu, bardzo dziękuję za prezenty!
Bardzo dziękuję wszystkim za cudowne świąteczne życzenia!
Pozdrawiam serdecznie.
Pa
Pawanna

33 komentarze:

  1. Gratuluje Aniu super wygranej...moja mam kidys cos tam robila z papierowej wikliny I faktycznie jest twarda jak galazki:) Pozdrawiam I duzo serdecznosci sle z deszczowego NJ:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. Piękne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej, piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że wygrałaś candy szczęście się uśmiecha i mam nadzieję,że nie raz:)))
    Pozdrawiam serdecznie Lucy

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny stroik, gwiazda i koszyczek.
    Gratuluję wygranej i życzę kolejnych wygranych...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych pięknych ozdób . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę wspaniałego 2014 roku i spełnienia wszystkich planów, łącznie z odwiedzeniem Krakowa z wnukami !

      Usuń
  8. Gratuluje wygranej ! Mnie bardzo ucieszylo to , ze spodobala Ci sie wiklina . Piekne prezenty otrzymalas od Danusi . W Nowym Roku 2014 zycze wszelkiej pomyslnosci , wiele szczescia i radosci ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)
    super stroik :) uwielbiam wszystko co z wikliny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie niespodziewajki są zawsze miłym wydarzeniem!
    gratuluję wygranej♥
    i już składam życzenia noworoczne: samych dobrych, szczęśliwych dni w 2014♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, gratuluję wygranej. Bardzo miłe zakończenie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej Aniu :) Piękny stroik i dodatkowe prezenty też prezentują się efektownie jak z prawdziwej wikliny :-) Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Wam dziękuję za gratulacje:) Wygrana mnie bardzo cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Aniu i pozdrawiam:) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne prezenty :))

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra robota!
    Polecam: http://www.fotoadama.blogspot.com
    Jest tam i o ptakach, i różnych innych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzy, dwa, jeden, głośno liczmy,
    już końcówka naszych zdarzeń,
    pozostaje nam wspominać,
    co staruszek przyniósł w darze.
    Czy, ten rok był dobry dla nas?
    Czy, łaskawy los nam sprzyjał?
    Czy, przyjaciół mamy nowych?
    Czy, zakwitła miłość czyja?
    Nie żałujmy chwil minionych,
    odpłynęły, gdzieś w nieznane,
    chodzić trzeba i pod górkę,
    brać musimy, co nam dane.
    Jaki, będzie ten co przyjdzie?
    Niesie dary w worku na dnie,
    marzeń morze, życzeń krocie,
    niech się spełnią, kto ich pragnie.
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje najszczersze gratulacje! Niezwykle urocze upominki. Ja też jeszcze nic nie wygrałam, ale tylko dlatego, że ciągle brakuje mi czasu i nie biorę udziału Candy :-). Koniecznie muszę to zmienić :-)!!!Przy okazji udanej zabawy i szczęśliwego 2014 roku życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Aniu wygranej i wspaniałych prezentów. Dostałam kiedyś od Danusi koszyczek i to był właśnie początek mojej przygody z papierową wikliną. Może teraz i Ty spróbujesz? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja z życzeniami noworocznymi : zdrówka, szczęścia, weny twórczej w Nowym 2014 Roku!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, życzę wszystkiego najlepszego i szczęścia w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  22. ❊ * 。❊ 。 ❊ _█_ ❊ 。 * ❊
    _Π_____ (•.•) * 5☆★☆★☆
    ❊ /______/~\ ( ♥ ) ❊ 2014 Happy Day ❊
    |田 田 |門| ( ♥ ) Happy New Year❊
    •♫♥♫*♥*♪♥♫•♪*♥♫•♫♥♫*♥*♪♥♫•♪*♥•♫♥♫*♥*♪
    Wonderfull design and creations

    OdpowiedzUsuń
  23. ❊ * 。❊ 。 ❊ 2014 best for you ❊ 。 * ❊

    •♫♥♫*♥*♪♥♫•♪*♥♫•♫♥♫*♥*♪♥♫•♪*♥•♫♥♫*♥*♪

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :) Wspaniałego, szczęśliwego Nowego Roku !! Serdecznie pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda, cuda, gratuluję. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, bardzo ładne dekoracje :)

    Życzę przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku 2014-tego :)

    Pozdrawiam, Damian :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję. Otrzymałaś prawdziwe cudeńka. Z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi miło ,ze przygotowane prezenty cieszą twoje dobre serduszko i gratuluję jeszcze raz.Teraz już nie powiesz,że szczęście Cię omija ,bobył ten pierwszy i pewnie nie ostatni raz :)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję