My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


niedziela, 15 stycznia 2017

Serce nie zawsze jest czerwone

Witam  bardzo serdecznie.
To mój pierwszy post w nowym roku. Z tej okazji przychodzę do Was z sercem na dłoni:) Dosłownie, bo z serduszkami upiętymi na wianku.
wianek z filcowych serc, wianek z serc, walentynkowy wianek, filcowe serca, felt wreaths, felt hearst, valentine wreaths, valentine heart

Jest to moja praca zwiazana z zabawą Artystek Kolorystek.
Zadanym kolorem na styczeń jest szary w połączeniu z żółtą lub czerwoną barwą. Wybrałam połączenie koloru szarego z czerwonym. Uszyłam filcowe serduszka, ozdobiłam starymi guzikami. Mam spory zapas rożnych guzików. Mają około piędziesięciu lat, guziki zbierały moja mama i mama mojego męża, a ja z zadowoleniem je wykorzystuję.
Szary kolor znajduje się w splocie materiałowym każdego serca.
wianek z filcowych serc, wianek z serc, walentynkowy wianek, filcowe serca, felt wreaths, felt hearst, valentine wreaths, valentine heart
Czerwone serduszka są bardzo przytłumione, ponieważ szare nitki dominują w materiale.
wianek z filcowych serc, wianek z serc, walentynkowy wianek, filcowe serca, felt wreaths, felt hearst, valentine wreaths, valentine heart
Wszystkie serca upięłam na podkładzie z dzikiego wina. Oprócz filcowych serduszek jest jeszcze jedno - dyndające:)
Można je montować na dwa sposoby. Zawiesić w środku wianka lub spuścić w dół. Obie wersje są fajne, jak dla mnie:)
wianek z filcowych serc, wianek z serc, walentynkowy wianek, filcowe serca, felt wreaths, felt hearst, valentine wreaths, valentine heart
wianek z filcowych serc, wianek z serc, walentynkowy wianek, filcowe serca, felt wreaths, felt hearst, valentine wreaths, valentine heartwianek z filcowych serc, wianek z serc, walentynkowy wianek, filcowe serca, felt wreaths, felt hearst, valentine wreaths, valentine heart
Tak  prezentuje się mój wianek w dwóch wersjach z wiszacym serduszkiem. 

Lubię szarą barwę; jest spokojna, elegancka. Moje ubrania w szarościach mają dodatki w brudnym różu. Takie zestawienie barw bardziej mi odpowiada. Tutaj możecie zobaczyć moje inne szarości w połączeniu z różem.
Mam nadzieję, że spełniłam wymogi wyzwania Artystek Kolorystek - "Diabelskie szarości"!


Mój walentynkowy wianuszek zgłaszam także do całorocznej zabawy u Reni.


*********************************************************************
Moi Kochani Czytelnicy, chciałabym Wam zaproponować zabawę. 
Na poczatku stycznia mineły cztery lata od założenia mojego bloga, zbliżają się też moje urodziny i święto zakochanych, Walentynki!
To skłoniło mnie do ogłoszenia  WALENTYNKOWO-URODZINOWEGO candy. Będzie trwało do 15.02.2017 roku. Miesiąc na zabawę i później troszkę czasu na wysłanie prezentu.
Prezentem walentynkowo-urodzinowym będzie własnie ten wianek. Jest zrobiony z sercem i z serc:) 
Zapraszam serdecznie.
Zasady zabawy :
- chetni zapisują się pod tym postem
- umieszczają poniższy banerek na swoim na blogu
-  Candy jest dla czytelników mojego bloga
-  i niestety nie wyślę za granicę.
Mój banerek:

Bardzo dziękuję wszystkim za miłe komentarze i pozdrawiam bardzo ciepło.

78 komentarzy:

  1. przepiękny wianek! ślicznie dobrałaś kolorki, wspaniale ułożyłaś te serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, piękny wianuszek zrobiłaś. Tak, serce nie zawsze musi być czerwone, w takich kolorach wygląda równie cudownie. Uroczą ozdobą są guziczki - razem z mamą też zawsze zbierałam różne guziki :-)
    Już teraz życzę kolejnych lat blogowania i przesyłam urodzinowe serdeczności.
    Chętnie zapisuję się do Twojego Candy, szczęściu trzeba pomóc :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wianuszek cudnej urody ,wygląda bardzo oryginalnie i przecież z sercem robiony.
    Same pozytywne skojarzenia mam patrząc na niego ,aż uśmiecham się pod nosem ,że tak fajnie mieć w zabawie taką ozdobę.Zresztą w wiankach jesteś the best nie od dziś .
    Kochana ponieważ ten wianuszek idealnie nadaje się jako prezent zgłoś go również do zabawy u Reni.
    Dziękuję ,że nadal chce Ci się chcieć bawić z nami kolorki.
    A jeszcze jedno bo zapomnę ,gratuluję kolejnego roczku blogowania i życzę następnych wielu,wielu lat.
    Oczywiście bawię się z Tobą ,jakże mogłabym odpuścić .
    Banerek potem wrzucę na bloga.
    Buziaki Anusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnie! Danusiu masz racje idę wstawić linka do Renatki:)
      pozdrwaiam.

      Usuń
  4. Szybko leci ten czas, prawda? Serdecznie gratuluję Ci Anusiu tych czterech lat. Pomysł na wianuszek jest zaskakujący, Twoja pomysłowość nie zna granic. Bardzo mi się podoba! Fajnie dobrałaś kolory a serduszka są bardzo romantyczne. Jest po prostu śliczny. Tym razem nie ustawię się w kolejce. Mam już od Ciebie dwa cudne wianuszki więc dam innym szansę ale banerek z przyjemnością powieszę na blogu. Ściskam Cię bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianki fajne, ale ten szary kolor! Mieszkanie na jasny szary, pomalowane, kanapa ciemnoszara, kupiona. Raz jestem modna! A teraz dodam granaty, bo podobno bardzo, bardzo trendy są. Mam nadzieję, że uda mi się wstawić, bo czasem bloger staje dęba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek :)
    Gratuluję pięknej rocznicy i życzę na kolejny rok dużo czasu na tworzenie i weny :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, wianuszek jest przepiekny, cudowna kolorystyka, nie ma takiej mozliwosci, zebym po niego nie stanela w kolejce, jakby co to podam adres w Polsce:) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej rodzinki w tym Nowym ROku:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulka, wianek jest przepiękny, elegancki i oryginalny! Uwielbiam takie stonowane kolorki i oczywiście bardzo chętnie zapisuję się na Twoje candy.Gratuluję czwartej rocznicy i pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek Aniu cudny,bardzo mi sie podoba nasycenie kolorystyczne.
    Jesli pozwolisz to dopiszę się, bo tak naprawdę nie jestem pewna czy mogę.
    Życzę wielu kolejnych lat twórczych 💐
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz:) Miło mi , że walentynkowy wianek i Tobie się podoba.

      Usuń
  10. Aniu wianuszek wyszedł Ci fantastycznie, jesteś niezrównana w robieniu wianuszków :) Ja oczywiście zawsze i wciąż jestem chętna na Twoje tworki, więc się zapisuję na rozdanie :) Buziaki gorące przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię też szarości. Uroczy wianek. Do zabawy się dopisuję oczywiście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow Aniu ależ piękny wianek.
    Uwielbiam serca :-) i staje w kolejce po wianuszek.nie licze na wygraną bo juz raz u Ciebie wygrałam ale kto wie...
    Gratuluję rocznicy i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczaczki jaki fajowy wianek serduszkowy,Aniu masz zawsze ciekawe pomysły,a Twoje wianuszki podziwiam od dawna.
    Należę do fanek szarości więc tym bardziej staję w kolejce po to cacuszko,oj podoba mi się ,oryginalny i bije od niego ciepło :)
    Anusia wszystkiego dobrego z okazji podwójnego święta :)
    Banerek porywam ,jutro zawieszę:D
    Serdeczności najmilsze zostawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, spełniam wymogi, jesteśmy blogowymi rówieśnicami( u mnie też candy), życzę wspaniałych kolejnych lat blogowania, szczęścia w życiu codziennym i miłości wokół. A, że wianuszek piękny, to się zapisuję w kolejkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, oczy mi się zaświeciły jak zobaczyłam ten wianek. Jak doczytałam, że chcesz go sprezentować, to serducho mocniej zabiło. Już kiedyś wygrałam candy u Ciebie, zobaczymy czy tym razem się uda.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, i życzę kolejnych latek blogowania :)
    Serduszkowy wianuszek przeuroczy! Zapisuje się do zabawy.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Anulka, wianuszek jest cudny. Gratuluję rocznicy blogowania i nieśmiało ustawiam się w kolejce po to cudo.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu! Gratuluję Ci z okazji tej rocznicy, Miłego dalszego blogowania, Wianuszek jest Prześliczny, Jeżeli mogę to również chętnie stanę w kolejce - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Krysiu jasne, że możesz! Cieszę się bardzo i dziękuję:)

      Usuń
  19. Aniu gratuluję rocznicy.
    Zrobiłaś piękny prezent dla jednej z nas, więc z ogromną chęcią stanę z kolejce po nagrodę
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu gratuluję Ci tych 4 latek i oby było jeszcze duzo takich urodzin. Wianuszek jest przepiękny , serduszka cudowne. Zresztą wianuszki to chyba Twoja specjalność , zwłaszcza te z darów natury.
    Banerek już wisi i oczywiście staje posłusznie do kolejki po ten serduszkowy wianuszek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Your wreath is so sweet, and congratulations on these four years of blogging.
    Mary Alice

    OdpowiedzUsuń
  22. Wianuszek jest niezwykłej urody i też chętnie ustawię się po niego w kolejkę,gratuluję rocznicy blogowania i najlepsze życzenia urodzinowe przesyłam,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały wianek! Takie serduszka od serca z pewnością będą działać pozytywnie :).

    OdpowiedzUsuń
  24. A to my prawie równolatki:)
    Aniu gratuluję serdecznie i życzę kolejnych tak owocnych:)
    Staje oczywiście w kolejce, bo wianek jest prześliczny :)
    buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu! Gratuluję rocznicy:) I tej blogowej, i urodzinowej.
    Życzę Ci wielu wspaniałych chwil, szczęścia, ogromu miłości, zdrowia i spełnienia marzeń. I wielu, wielu nowych marzeń, bo zawsze należy mieć jakieś cele do realizacji, by żyć pełną piersią:)))
    Wianek jest cudowny! Chętnie bym taki u siebie widziała, dlatego z przyjemnością zapisuję się do zabawy.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wianek przepiękny:))
    gratuluję rocznicy:))
    no i oczywiście chętnie go przygarnę:))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin i rocznicy blogowania. Dużo ciepełka od wszystkich serduszek. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny wianuszek, plotłaś sama tę winorośl?
    Gratuluję 4 rocznicy bloga i wszystkiego najlepszego z okazji twoich urodzin :)
    Chętnie przygarnę wianuszek:)
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz zdolności,super,z racji Urodzin wszystkiego najlepszego,dużo zdrowia zyczę Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki on ładny,ten wianuszek!Chyba wystartuję,może dopisze szczęście i będzie mój! Pozdrawiam!Czyżbyś była wodnikiem?To wśród znaków zodiaku znak wyjątkowy. Życzę zdrowia i wielu pomysłów na piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wianek jest śliczny-=wszystkiego najlepszego z okazji urodzin,dużo,dużo zdrowia:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu najlepszego z tak zacnej okazji, życzę Ci więcej i więcej takiego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu kochana życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania, bo tu spełniają się nasze małe twórcze marzenia. Niech czas będzie dla Ciebie łaskawy i sprawi, że doba będzie trwała przynajmniej 48 godz. Twoje serduszka są przeurocze, a stworzony przez nie wianek niepowtarzalny i osobliwy. Chętnie stanę po niego w kolejce. Mieć dzieło Twoich rąk u siebie - bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ostatnio się polubiłam z szarością i bielem ostatnio, dlatego tym bardziej przypadł mi do gustu owy wianek Kochana ! Ślicznie ! Gratuluję Urodzin Bloga i życzę wszystkim powodzenia w candy:) Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu przede wszystkim gratuluje rocznicy i życzę jeszcze wielu. I nieustającego twórczego zapału.
    Super zaskoczenie bo otwarłam posta i patrząc tylko na pierwszym zdjęcie zakochałam się w tym walentynkowym wianku i przemknęła mi myśl może napiszę, może poproszę o taki, a...tu taka niespodzianka można go wygrać. Oczywiście,że zapisuję się po wianuszek i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  36. Wianuszek wyszedł prześlicznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wianek jest uroczy !!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudny wianuszek :) Najlepsze życzenia urodzinowe :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny wianuszek :) Najlepsze życzenia urodzinowe :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy :).

    Wianek jest cudny i chętnie bym go u siebie powiesiła :).
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie zaserduszkowałaś :)) Serdeczności moc ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny wianuszek z serc :) idealnie pasuje na kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy :)
    Wianek wyjątkowy, kolorystyka nie tylko pasująca na wyzwanie ... połączenie szarości z czerwienią jest świetne (do szarości chyba pasuje każdy kolor dlatego szarość jest fajna).

    OdpowiedzUsuń
  44. To wszystkie chyba mamy już 4 latka jak ten czas leci. Piękny jest ten Twój wianuszek. Pozdrawiam serdecznie. Już dawno nie wklejałam banera jak mi się uda to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisałam chyba tego się nie zapomina. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również podziwiam kreatywność Twoją Aniu, piękny wianuszek z ciepłych serduszek w mojej kolorystyce, gratuluje rocznicy i kolejnych pięknych prac, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Wianuszek przepiękny!!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne serducha, wieniec jest naprawdę cudny! :)
    Jestem pełna podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. widziałam wianek ale stwierdziłam, że będzie miał tak duże powodzenie, iż szansa na jego wylosowanie jest niewielka, jednak, a co tam, zawsze jest ta nutka niepewności....

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie się prezentuje ten wianek, bardzo fajny pomysł. Życzę jeszcze wielu latek blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  51. Uroczy! Mam fioła na punkcie Walentynek - to również rocznica mojego ślubu :-) Ustawiam się w kolejce, powodzenia w wyzwaniu!

    Zapraszam też do siebie na candy :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2017/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny wianek stworzyłaś! Jestem zachwycona! Dlatego z przyjemnością przyłączam się do Twojej zabawy! Banerek już wisi na blogu cytrulina.blogspot.com
    Gratulacje z okazji 4 lat blogowania -życzę Ci jeszcze wielu twórczych inspiracji i czasu na ich realizację!

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne serduszka i bardzo pomysłowa dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo pomysłowy , serduszkowy wianek, życzę kolejnych twórczych lat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Aniu piękny serduszkowy wianuszek stworzyłaś,pomysłowy i bardzo dekoracyjny.
    Gratuluję i życzę Ci mnóstwa nowych pomysłów i czasu na ich tworzenie.
    Pozdrawiam serdecznie Lucy

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny serduszkowy wianuszek :) Gratulacje z okazji czwartych urodzin bloga i własnych urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wianuszek cudnej urody więc i ja się zapisuję.
    I życzę Ci kolejnych lat z fantastycznymi pomysłami i radością z ich realizacji.

    Pozdrawiam jeszcze raz ...wszystkiego najlepszego Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna serduszkowa dekoracja.
    Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych twórczych lat. Do zabawy zapisuję sie. Juz wrzucam banerek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny wianek, widać że robiony z sercem !! Już wklejam banerek !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Stworzyłas śliczny i jakże oryginalny wianuszek. Musi ślicznie wyglądac na żywo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Właśnie miałam napisać, że się zakochałam w tym wianuszku a tu taka niespodzianka- szansa na wygranie!!! Cudo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny wianek
    Nieśmiało staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  63. ooo taki wianuszek na walentynki , to i ja spróbuje szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardo mi się podoba pomysł na wianek :-) Mam taką podobną bazę którą dostałam już kilka lat temu od mojej przyjaciółki i wstyd się przyznać ale ciągle leży w kącie i czeka na swoje lepsze czasy :-( Może w końcu się za niego zabiorę....

    OdpowiedzUsuń
  65. Z przejęcia i zachwytu zapomniała o życzeniach urodzinowych dla Ciebie Aniu! Życzę Ci wielu tak pięknych pomysłów i kunsztownego wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. ale piękny serduszkowy wianek - idealny na zbliżające się walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluje stażu blogowego ;) z przyjemnością zapisuję się do zabawy, piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  68. O proszę jaki ładny i oryginalny wianek z serduszek wyszedł:)
    Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj Kochana ! Piekny wianeczek , w moich klimatach :) Sciskam <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo mi się podoba twój wianek. Osobiście z szyciem mi nie po drodze, więc jeśli nadarza się okazji, żeby takie cudeńko samo do mnie trafiło, to nie mogę przejść obojętnie :)
    Więc oficjalnie zostaję czytelnikiem bloga i podglądać, co pokazujesz :)
    A banerek jest na http://janiaka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Wianuszek piękny!!! Zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję