My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


czwartek, 27 kwietnia 2017

Moja perła

Wtam serdecznie.
Chiałam bardzo ciepło podziękować za życzenia świąteczne, jakie otrzymałam tu na blogu i za te, które przyszły do mnie pocztą. Bardzo Wam dziękuję za pamięć.

Dzisiaj chciałam pokazać mój naszyjnik. Zrobiłam go z prawdziwej masy perłowej i skórzanych rzemyczków w kolorze ecru.
pearl jewellery, see shells jewellery, biżuteria z masy perłowej
Na zdjęciu rzemyczki wyglądają jakby były szare, ale w rzeczywistości jest to barwa perłowa - ecru:)

Ech... Gdyby nie Danusia, zakupiony kawałek muszli na pewno leżałby następne pięć lat:) Długo przekładałam go z jednego pudełka do drugiego, aż zabawa w perłowy kolor wydobyła na światło dzienne ten drobny przedmiot. Dokupiłam jeszcze nieco poszarpane kawałki muszli i zrobiłam z nich dodatkowe zawieszki.
Tak wyglądał ten kawałek muszli. Jak myślicie, czy ma ukrytą perłę?
pearl jewellery, see shells jewellery, biżuteria z masy perłowej
pearl jewellery, see shells jewellery, biżuteria z masy perłowej
Jeszcze kilka zdjęć gotowego kompletu. Naszyjnik i bransoletka, brakuje jeszcze kolczyków, które na pewno dorobię. Lubię mieć całość:)
pearl jewellery, see shells jewellery, biżuteria z masy perłowej
pearl jewellery, see shells jewellery, biżuteria z masy perłowej


Perły lubię, to bardzo elegancka bizuteria. Noszę je tylko na wielkie okazje. Na co dzień wolę mniej zobowiązującą biżuterię. A mam ogromne ilości tych niezobowiązujących biżutków, gromadzę je jak sroka. Sama ciagle coś dłubię i nie muszę wcale w tym chodzić, ale lubię robić i mieć...
Tak przedstawia się mój kolor perłowy zrobiony na kolejną zabawę Artystek Kolorystek.
Banerek do zabawy:
Serdecznie pozdrawiam i ciepłych dni życzę, pełnych słońca!

68 komentarzy:

  1. Przepiękny naszyjnik, cudowna ozdoba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wspaniale to wykombinowałaś Aniu. Piękny komplecik i co najważniejsze, jedyny i niepowtarzalny, nikt takiego nie będzie miał. Czy możesz powiedzieć czym robiłaś dziurki, mam kilka takich ładnych muszelek i kamyków, ale nie wiem jak zrobić dziurki. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ten kawałek miał juz dziurki, od nowosci:) Ale można zrobić wiertełkiem do robienia dziurek w jajkach wielkanocnych. Tak zwana drimelka. Są tez specjalne wiertła do ceramik, polecam. Ale mój syn jak był malutki (6 lat, teraz 40) zrobił mi naszyjniki z muszelek robiąc dziurki igłą i młoteczkiem. Szkoda, że nie zrobiłam zdjęć tych naszyjników! Pozdrawiam Cię serdecznie Wandeczko.

      Usuń
  3. Piękny komplet powstał :) ach te zabawy ;) nic się nie zmarnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ulciu, te zabawy nas popychają do działania. Gdyby nie one... nie wiem czy ten komplet zaistniałby:) Dziękuję i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. ŚWIETNY KOMPLECIK! BARDZO MI SIĘ PODOBA.
    SERDECZNIE POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, jestem pod wrażeniem, naszyjnik jest prześliczny, oryginalny i trochę intrygujący. Jest i piękna bransoletka, wiec kolczyki muszą powstać do kompletu.
    Ściskam mocno, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem możliwe, że jest tam perełka. Niezwykle oryginalnie to wygląda, naszyjnik skojarzył mi się z łapaczem snów. Może to będzie łapacz dobrych emocji Anulko i będzie Cię chronił. Powinnaś nosić ten komplecik jak najczęściej, jest śliczny.
    Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, to świetny pomysł! Mój naszyjnik będzie łapaczem emocji, ale tylko tych dobrych:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękna zawieszka. Podoba mi się jej kształt i połączenie z rzemykami - ślicznie to wygląda. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłego, długiego weekendu.

      Usuń
  8. Piękne rękodzieło :) Pozdrawiam
    www.womanfromforest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny dziergotki:-) cuda tworzycie. Aniu twój zestawik jest śliczny i elegancki. Toż to prawdzia perła :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest naszyjnik ,jest i bransoletka perełkowa,normalnie komplecik jak malowany .Aniu super zadanie wykonane i wierzę w to ,że tam gdzieś kryje się ta perełeczka .
    Cieszę się,że dzięki mojemu pomysłowi wykorzystałaś zawieszke muszelkową ,w końcu nic nie może się zmarnować :)
    U mnie czasem też niektóre zdobycze potrafią długo przeleżeć zanim chwycę i coś z nich zadziałam .Śmieję się ,że muszą przejść okres kwarantanny nim je wykorzystam .
    Dzięki kochana za udział w zabawie ,ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, a ja myślałam, ze tylko ja tak mam:) Dużo u mnie drobiazgów do wykorzystania. Takie przydasie:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Przecudny naszyjnik, estetycznie i z ogromną pasją oraz miłością - jak zawsze. Nic, tylko podziwiać... Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Prześliczny Komplecik, i prawdziwie perłowy - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały komplet! Wszystko pięknie, ze smakiem, dobrałaś i połączyłaś. Dla mnie prawdziwa perełka!
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze:) Pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  14. Aniu śliczną biżuterię sobie zrobiłaś. Fajny pomysł żeby dowiesić tam te maleństwa, dodają uroku :) A już kolczykami będzie wspaniałym kompletem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko wielkie dzieki! Serdeczności Ci posyłam:)

      Usuń
  15. Piękny komplet zrobiłaś. Idealnie na nadchodzące lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie pomyslałam o lecie robiac ten naszyjnik:)
      Dziekuje i pozdrawiam.

      Usuń
  16. Piękny komplet i jeszcze własnoręcznie zrobiony... Masz dar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Wietrzyku, dziekuję. Nie widzisz ale sie zarumieniłam że mam ten "dar":) pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Aniu piękny komplecik juz jest a z kolczykami będzie idealny:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię wszelkiego rodzaju wisiory, więc wzrok mój z lubością popatruje na Twój nowy wytwór. Piękny komplet stworzyłaś. Moim zdaniem nadaje się nie tylko na wielkie okazje. Wybrzuszenie dodaje mu uroku. Może faktycznie jest tam ukryta perła? :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy do siebie podobne:) Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Perły same w sobie od razu kojarzą się z elegancją. Aniu, zrobiłaś komplet, którego nie powstydziliby się jubilerzy w swoich gablotach. Szlachetny minimalizm. Jeśli to nie perła, to na pewno spora dawka magii morza :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko cieszę sie, że już jesteś z nami i do mnie zajrzałaś. Mam nadzieję, że pomalutku wraca Ci zdrowie. Dziekuje za śliczny komentarz.
      Ciepłego weekendu życzę.

      Usuń
  20. Aniu cudowna ta Twoja muszelkowa biżuteria, Ty zawsze wymyślić coś co mnie zaskoczy i wprawi w zachwyt. No i super że nadal nie odpuszczasz Danusi zabawy w kolorki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję. Doceniam Twój komentarz gdyż wiem, że sama biżuterii nie nosisz:) Danusia to jedyna w swoim rodzaju osoba i staram się jak mogę aby jej dogodzić!
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  21. Śliczności :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię biżuterię, ale raczej ją kupuję niż robię własnoręcznie. Ostatni raz jako młoda dziewczyna robiłam sobie korale z owoców jarzębiny;)
    Życzę miłej i ciepłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, to na pewno były piekne korale, sama natura:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Piękna biżuteria. Uwielbiam kolor perłowy i morskie dodatki, więc całość bardzo w moim guście. Ciekawa jestem kolczyków jakie powstaną do kompletu.
    Pozdrawiam i uśmiech przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zauroczyl mnie ten komplecik jest cudowny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna praca, niezwykle oryginalna, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  26. To co wykonałaś ,prawdziwe ,niepowtarzalne dzieło,super pomysł i precyzja wykonania,pozdrawiam'

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż tu powiedzieć? Po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo oryginalny letni komplecik i myślę,że kolczyki już się robią.Świetnie to wymyśliłaś no i oczywiście wykonałaś jak zwykle perfekcja.
    Pozdrawiam słonecznie Lucy:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. To dobrze że nie odłożyłaś perełki na później bo wyszło bardzo ciekawie i oryginalnie :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kompletnie mnie zaskoczyłaś tymi perełkami. Są przepiękne,eleganckie i ponadczasowe. Fajny kawałek muszli i świetny pomysł na jego oprawienie. Aniu tylko Ty masz takie cudne pomysły. Buziaczki i pozdrowienia zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny komplecik :-) Perły uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny komplecik sobie zrobiłaś:)))jestem z Ciebie dumna:))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, bardzo ciekawie wykonałaś ten naszyjnik. Jest elegancko i zwiewnie, dzięki dodatkowym zawieszkom. Do tego gustowna bransoletka, czego chcieć więcej...kolczyków? ;)

    P.S.
    Igłą i młoteczkiem? Szkoda, że nie widziałam jak Twój syn robił CI naszyjnik z muszelek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna biżuteria. Gratuluję Aniu pomysłu i wykonania.
    Życzę by zdobyła laury....
    Pozdrowienia posyłam....

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna sprawa taki komplecik, brawo
    ja z masy perłowej tylko broszkę posiadam w kształcie - prawie prostokąt

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy komplet perłowy! Jakoś znów przeleciał mi ten temat u Danusi. Jakoś nie mogę ogarnąć wszystkiego co chciałabym ogarnąć. Pozdrawiam bardzo serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę piękna elegancka biżuteria !! Aniu, jak zawsze wielki szacunek za pomysł i wykonanie !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dziekuję za piękne komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna biżuteria. Oj wiem coś o tym, że przywiązanie do tej wyjątkowej trwa dłuuugo i nie tylko tak piękne dzieła robi się tylko do noszenia, ale z wielkiej pasji, której Ci Aniu gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny perłowy komplet. Koniecznie kolczyki trzeba dorobić. Ja też lubię mieć wszystkie trzy razem 😃 Perełka zapewne jest ukryta 😃 Te dokupione elementy wyglądają jak zęby 😉

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, bardzo ciekawych rzeczy się dowiedziałem i zobaczyłem. Zastanawiam się nad wynajęciem ze strony http://oferia.pl/ ogrodnika i zastanawiam się czy to dobry pomysł. Co myślicie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję