My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


wtorek, 24 października 2017

Torebeczka

Tak wygląda moja torebeczka zrobiona na szydełku, w kolorze beżu z dodatkiem paseczka ze złotymi dżetami. Zgłaszam ją na rocznicową zabawę (3 lata!) Artystek Kolorystek.
Oto ona...

Torebka była robiona przeze mnie od czerwca br. Miała być letnią ozdobą ubrań, niestety doczeka lata dopiero w przyszłym roku :) Jakoś nic się nie kleiło, zrobiłam całość, ale trzeba było uszyć podszewkę, a nie chciało mi się...
Podszewkę w końcu zrobiłam (podwójną, z usztywnieniem z flizeliny) i wszyłam zamek.

Aby skończyć torbę potrzebowałam mocnego bodźca. Tym bodźcem okazała się zabawa w kolory u Danusi i zbliżające się imieniny mojej synowej:) 
Torebkę robiłam  na "oko", bo ja lubię tak właśnie robić. Wzór ażurowych kółek znalazłam tutaj.

Ozdoba z paseczka z dżetami wpisuje się w wytyczne zabawy, DĘBOWIACZKI


Oto banerek :


Wszywanie zamka do podszewki tej torby zgłaszam z kolei na zabawę u Reni - Szyję Sobie:)
Szycie to było bardzo "bolesne":)

Banerek do zabawy z szyciem...
Torbę zgłaszam jeszcze do całorocznej zabawy także u Reni




No proszę, jedna tylko torba i aż trzy zabawy! Mam nadzieję, że Danusia i Renia przyjmą ją do swoich wyzwań:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę słońca, bo gdzieś się schowało...

51 komentarzy:

  1. Aniu! Wspaniała Torba, Jest z wełenki to i zimą może służyć - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ale się ucieszyłam jak zobaczyłam szyciowy banerek ;)
    Co do torby to jesteś ode mnie lepsza, mam ten wzór zapisany od dwóch lat,ale szybciej mi uszyć nową niż wysupłać na szydełku
    ale widać ze warto- torba wyszła genialnie!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że pamiętałaś o moich zabawach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się zmobilizowałaś Anusiu do skończenia tej torebki. Wyszło ślicznie i nietuzinkowo. Wzór jest niezwykle dekoracyjny - znakomity pomysł. Świetnie sobie też poradziłaś z podszewką i z zamkiem. Podziwiam i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu a to mnie zaskoczyłaś tą torbą. Jest świetna !!!Nie wiedziałam że tak doskonale sobie radzisz z szydełkiem i szyciem . Za ten zamek masz u mnie złoty medal , bo mnie niestety nie do końca się udało :-(.
    I jak to fajnie jedną rzeczą obskoczyć trzy zabawy .. cóż samo życie jak tylko mogę robię podobnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna robota. Torebka jest super. Takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna torebka, ależ ona pięknie wygląda, zdecydowanie ma efekt "wow" :) Dla mnie i szydełko, i szycie to czarna magia, więc podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka przecudnej urody, czasem warto poczekać chwilę, by później skończyć jak należy, anie byle jak na łapu capu. Jest dopracowana, dzięki usztywnieniu trzyma kształt i fason. Teraz jest cudnie, praca godna rocznicy wyzwania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu cudna jest! Mam wzór na taką torebkę i marzy mi się od dawna, ale u mnie jest ten problem że nie szyję, więc nie miałabym jak jej wykończyć. Może jednak kiedyś... twoja ma superkolorki i pięknie sie prezentuje. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, wyczarowałaś prawdziwe dzieło ! Będę trzymać kciuki za Twoje powodzenie w konkursach !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała torebka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aneczko, piękna jest ta torba, pojemna i w fajnej kolorystyce. Oby lato nadeszło jak najszybciej:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, prezent dla synowej wspaniały. Z sercem, duszą i do tego niepowtarzalny :) Jesteś wspaniałą teściową :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam po prostu w zachwyt......tym bardziej, że odpowiada ona mojemu gustowi w 100%. Synowa powinna być bardzo zadowolona z takiego prezentu.
    Aniu pozdrawiam Cie gorąco i życzę sukcesów w tych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo. Rewelacyjna torebka. Bardzo mi się podoba. Cudeńko, pasujące do wszystkiego <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Leżała sobie, mocy nabrała i teraz lśni pełnym blaskiem. Super torba, pomysł i wykonanie. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyszła, a do lata czas szybko minie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torebeczka, zazdroszczę talentu :)
    Aniu a widziałaś kilka wpisów wcześniej, coś na zwór sernika ale z jogurtów? Jeśli nie to gorąco polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna i oryginalna, uwielbiam torby, torebki i torebusie marki hand-made, żaden LV ich nie przebije, no chyba, że ceną;-) Zazdroszczę umiejętności szyciowych i podziwiam bardzo pomysłowość. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna praca i czasochłonna. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ta torba, jest elegancka. Na pewno jako prezent będzie w sam raz.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torba. Zazdroszczę tego, że możesz sama sobie coś takiego zrobić. I w dodatku na oko ;) Brawo ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna ta torba, idealna jako dodatek do letnich stylizacji... ech, byle do lata, bo u mnie też to słońce coś się bawi w chowanego... a lepiej nie będzie ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę, uwielbiam takie torby, :) ach jak mi się marzy taka osobista torebka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, z Twojego komentarza na blogu u Basi - Pięć pór roku, dowiedziałam się że jesteś w szpitalu. Aniu życzę zdrowia, oby wszystko zakończyło się pomyślnie! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, z Twojego komentarza na blogu u Basi - Pięć pór roku, dowiedziałam się że jesteś w szpitalu. Aniu życzę zdrowia, oby wszystko zakończyło się pomyślnie! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ fantastyczna praca!!!Cudna ta torba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wiele dzieł "musi mieć swój czas"
    a torebka jest klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu to się nazywa zaskoczenie.Torebka dębowa jest cudna ,ależ ona mi się podoba.Ażurkowa,ze świetnym wzorem ,ręcznie uszyta ,normalnie same ochy i achy z mej strony.
    Cudnie dałaś radę z szyciem ,pięknie poradziłaś sobie z rocznicowym zadaniem .
    Dziękuję ślicznie za udział i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna torebka lubię takie szydełkowe cudeńka.
    Aniu tez mam nadzieje ,że przyszły rok okaże się fajniejszy i spotkamy się.
    trzymam kciuki:)))
    Przesyłam całuski:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu świetna torebka na lato. I ja lubię takie robótki na oko - po prostu zaczyna się i robi - w trakcie przychodzą czasami fajne pomysły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. No wiesz kochana ja to normlnie padłam. Wszystkie jesteście zdolniachy i mnóstwo jeszcze zdolności ukrywacie. Szyjesz i szydełkujesz i to w jaki sposób. Delikatny ażur sprawia, że torebka jest bardzo delikatna. Strasznie mi się podoba. Synowa będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Torba wygląda przepieknie - i tak sobie myślę, jaką moc mobilizowania ma zabawa u Danusi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna torba! Zazdroszczę umiejętności obsługi maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezent wyszedł Ci Aniu wspaniały! Czasem przy tworzeniu eleganckich dekoracji tak bywa, że wymagają czasu i przemyśleń. Ale ten trud się opłaca. Twoja torba to potwierdza. serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, to kolejna Twoja torba, którą się zachwycam. Wygląda cudownie, ma wspaniale dopasowane uchwyty i paseczek z dżetami. Torba jest dopieszczona w każdym calu i pomyśleć, że szydełkowałaś "na oko".
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu torba jest zajefajna,co do wszywania zamków ,wiem jak to może być bolesna przygoda :D
    Serdeczności najmilsze ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniała torebka:) Zamek wszyty pierwsza klasa:)
    Dużo zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudna torebka, wszystko mi się podoba-kolor, praca szydełkowa, a te szycie denka na okrągło- mistrzostwo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się torebka. Ile to zabawy przy okazji jej wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Torba super,wyjątkowa praca, którą wykonałaś i na topie camelowy kolor,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglada niesamowicie! Zaraz zerknę na wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow!!! Kochana , jestem na prawdę pod wrażeniem :* Jesteś niesamowita :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny prezent synowa dostanie i taki od serca, torebeczka wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Asking questions are genuinely nice thing if you are not understanding something totally, however this piece of
    writing provides fastidious understanding even.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję