My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


sobota, 7 sierpnia 2021

Co piszczało w naszych krzakach...

 Witam wszystkich serdecznie. Znów proszę o wybaczenie długiej nieobecności. Myślę, że już wróciłam na dłużej.

Okres mojej absencji obfitował w różne zdarzenia. Dobre i złe. Ale napiszę tylko o dobrych.

 Mam nowe pieski!!! Adoptowaliśmy, w połowie czerwca, dwie lalunie, aż z Cieszyna. To dość daleko od nas, ale sunie były w ogromnej potrzebie. Ich właściciele zmarli na COVID. Przebywały w domu zastępczym. Ja bardzo marzyłam o nowym seterze, brak Luny bardzo mi doskwierał, to są niesamowite psy. Dystyngowane. A teraz znów mam upragnioną seterkę i cudną terierkę rosyjską! Obie suczki były razem od najmłodszych lat, dlatego poszukiwano domu od razu dla dwóch dziewczynek. U nas są znakomite warunki dla takich psów. Zresztą zawsze mamy wielkie psy i zawsze jest ich kilka.

fot. Anna Cheba
Dziewczyny są już starszymi paniami. Seterka - Pola ma 10 lat. a Muza- terier rosyjski 8 lat. Na pierwszym spotkaniu, obie bardzo ciepło mnie przyjęły, oblizały mi twarz i zaraz weszły do samochodu.
Pola - fot.Anna Cheba
Są cudownymi, spokojnymi pieskami. 
Muza - fot. Anna Cheba
Jesteśmy szczęśliwi i one z nami. Nasz Cykorek, troszkę bał się Muzy, bo ona jest olbrzymia, ale już jest dobrze. Obie lalunie szybko się zadomowiły, tak jakby od początku były z nami. Ich ulubioną rzeczą do spania jest nasza salonowa kanapa.


Nie gardzą też fotelami.
My jak zwykle na wszystko się zgadzamy, oby tylko pieskom było dobrze. A poniżej nasz spaniel Cykorek, udaje snajpera.

Inną bardzo ważną rzeczą, która wydarzyła  się w naszych "krzakach" to... urodziny naszej wnuczki Anety. Anetka skończyła 18 lat. Jej urodziny świętowaliśmy w ubiegłą sobotę,  dosłownie w naszych krzakach, gdyż było to ogrodowe przyjęcie.  W prezencie od nas dziadków dostała, między innymi,  ten album.



O taką pamiątkę poprosiłam Małgosię X.  Małgosia przygotowała niesamowite port folio Anetki.

Moja wnuczka przez trzy lata była modelką w międzynarodowej agencji modelek "Chili Models" w Warszawie i właśnie w tym albumie są wybrane fotki z jej licznych sesji fotograficznych.





Już przygoda z modelingiem jest zakończona, nauka jest ważniejsza, teraz będzie klasa maturalna dlatego postanowiła nie uczestniczyć już w sesjach.. W całości album można zobaczyć na stronie Małgosi X, serdecznie zapraszam. Małgosia zdjęcia poukładała w albumie i nadała mu niecodzienny widok.  Album jest cudowny, jedyny w swoim rodzaju.  Nie mogło być inaczej, bo przecież wyszedł spod mistrzowskich rąk. Dziękuję Małgosiu po stokroć. Wszyscy byli zafascynowani Twoją sztuką, album bardzo się podobał. 

 Ja trochę pracuję twórczo, ale ogród zawsze jest na pierwszym miejscu. Wiosną wysiałam stare nasiona kosmosów - onętków  z 2013 roku. Myślałam, że nie wzejdą. I cóż się okazało?


Otóż wszystkie wzeszły i na dodatek urosły do gigantycznych rozmiarów. Powstał kosmosowy las:) Wygląda to pięknie. Niestety zdjęcia nie oddają tego uroku.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę dalszych, przyjemnych wakacji. Ja w tę niedzielę jadę na odpoczynek na drugi koniec Polski.

Buziaki Wam wysyłam i samych słonecznych dni życzę.

21 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia i wiadomości- sunie dostały się do dobrych ludzi a to dla nich teraz najważniejsze. Album podziwiałam już u Małgosi -jest cudny, ale tu pozostawiam najserdeczniejsze życzenia dla Jubilatki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, zacznę od albumu. Podziwiałam na stronie Małgosi i nie pomyślałam nawet, że ta cudna dziewczyna to Twoja wnuczka. Życzę jej wielu sukcesów w dorosłym życiu i oczywiście szczęścia, miłości, radości i zdrowia na co dzień.
    Pieski cudne. Fajnie, że znalazły nowy dom właśnie u Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne pieski:)) Widać, że są szczęśliwe:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne pieski, Aniu, w Was będzie im jak w psim raju, nie mogły lepiej trafić.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Anetki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznę od życzeń dla solenizantki dużo szczęścia w dorosłym już życiu. Pieski są cudne i będziecie mieli z nimi mnóstwo uciechy😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, jesteś wspaniałą osobą o bardzo dobrym sercu :) Otworzyłaś serce i dom dla dwóch pięknych sierotek. Widać że lalunie są szczęśliwe :) Niech będą zdrowe i dają Wam dużo radości !
    Wszystkiego najlepszego dla pięknej wnusi !
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam ciepłe głaski dla wszystkich piesiów :)
    Miłego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiałam album u Małgosi i od razu się domyśliłam, że to Twoja Anetka:) Jest śliczną dziewczyną, teraz już kobietą. Na pewno jesteś z niej bardzo dumna.
    Cieszę się też Twoją radością z powiększenia rodziny - obie sunie są wyjątkowe!
    Ściskam Cię Aniu bardzo mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny post Aniu. Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale Aniu, że przygarnęłaś te dwie sunie. Na pewno jest im u Ciebie bardzo dobrze i są tu szczęśliwe. Album wnuczki wykonany przez Małgosię też niesamowity! Życzę Ci udanego wypoczynku i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieski urocze, widać że im u Was dobrze. Album dla Anetki widziałam u Gosi, jest piękny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego Dnia Blogera :)

      Usuń
  11. Super pieski. Cudowne wręcz. Znalazły przytulny domek. Niech wam się razem dobrze żyje... W zgodzie najważniejsze. I piękny album. Cudne wspomnienie będzie miała wnuczka. Racja nauka jest ważna... A nasiona jak widać... Kosmos musi być... I u mnie w warzywniaku powstał las kosmoskow.wyobrazam sobie jak jest pięknie... Cudownie ściskam i życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Aniu
    Cieszę się, że lalunie znalazły u Was miejsce. Będzie im na pewno dobrze., zresztą jak i Wam z nimi. Album jest cudny, widziałam go już u Małgosi, zresztą wiem jakie ona cuda robi bo sama u niej nie jeden już zamówiłam!!
    A twoja wnuczka.. no cóż czas tak szybko pędzi , że nie wiedzieć kiedy ona tak szybko urosła. Pięknie wyglądała w roli modelki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Wam zazdroszczę tych zwierząt w domu.Mój M nie chce absolutnie żadnego zwierza,a że lekarz ze względu na jego chorobę powiedział ,że nie powinniśmy ich mieć to sie tej diagnozy uczepił i nie chce słyszeć że jest już zdrowy i może byśmy przygarnęli jakieś zwierzątko:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. jejciu, Aniu, ale macie cudne te pieski! Przeogromne macie serducha, że dajecie zwierzakom dom i swoją miłość. Widac jak im u Was dobrze. To zdjęcie śpiących "dziewczynek" na kanapie mówi wszystko i rozbawiło mnie do łez. Tak samo jak zdjęcie Cykorka - snajpera :)
    Album Gosieńka zrobiła dla waszej wnusi cudny. Piękny prezent od Dziadków. Ściskamy Wam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz nie tylko piękną ale i mądrą wnuczkę, która ma świetnie sprecyzowane priorytety, wszystkiego najlepszego Jej życze i normalności w szkole.
    Sunie prześliczne są, chciałabym, mieć pieska, ale rybki muszą mi wystarczyć.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha ha ha ha ha !!!!!!! Na początku - Cykorek, który rozbawił mnie do łez... swoją pozycją snajperską. Nowe sunie - śliczne i inteligentne ! Podziwiam je i troszkę zazdroszczę takich poukładanych dziewczyn. Nasza Samba jest przekochana, ale też ma szalony temperament.
    Gratuluję Tobie tak pięknej wnuczki !!! Album już wcześniej oglądałam u Małgosi i zastanawiałam się: cóż to za piękna dziewczyna ?
    Aniu ! Ciekawa jestem gdzie ten drugi koniec Polski ? Czy nie nad morzem przypadkiem ?
    Życzę Ci udanego wypoczynku i wielu radosnych chwil !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. To cudownie, że przygarnęli Państwo psy :-) My rok temu wzięliśmy ze schroniska stareńską sunię. Biedna, mieszkała w tym baraku już 3 lata i nie wiem jak przetrwała zimy nie mają prawie sierści. Za to teraz śpi w łóżku :-)
    Wnusia jest piękną kobietą, dalszych sukcesów życzę :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana
    Piękny, kolorowy, ciepły wpis🤗🧡😀
    Serdeczności moc dla 18-latki🌼🧡
    Małgosia jest mistrzynią w tworzeniu albumów-pamiątek, wiem, bo mam💝😀
    Suwalszczyznę pokochałam i ja, szczególnie Olecko😊
    Pozdrawiam cieplutko, życząc zdrówka, pogody ducha i uśmiechu🌞🍀🍁🍂🌺😘☕

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że bez problemu przygarniacie psy :) Sporo osób nie jest gotowa na takie coś, dlatego też bardzo szanuje osoby, które robią takie gesty.
    ___
    [url=https://golebie-sklep.cupsell.pl/]prezent dla gołębiarza[/url]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję