My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


sobota, 12 czerwca 2021

Reks

Witam kochani. Dawno mnie tu nie było. Ponad dwa miesiące nieobecności to długi czas.  Niestety miałam dużo powodów ku temu. Mam nadzieję, że już będzie inaczej.

Jednym z powodów była choroba mojego kochanego pieska, Reksa. Niestety w ubiegłą niedzielę pożegnałam go na zawsze...


Reks był kochanym, mądrym przyjacielem, miał około 13-14 lat. U nas mieszkał 12 lat.  Znaleźliśmy go pod naszą bramą. Siedział i czekał, jakby wiedział, że tu znajdzie dom. Przyjaźnił się z seterką Luną, był z nią bardzo zżyty. Gdy pod koniec lutego odeszła od nas (pisałam o tym tu), Reks podupadł na zdrowiu. Tak jakby tęsknota za towarzyszką zabaw była motorem do jego choroby. Serce bardzo boli gdy tracisz takiego przyjaciela, ale dwóch przyjaciół w tak bliskim czasie to już zbyt wiele. Cóż jednak musimy pogodzić się z nieuchronnym... 
Na pewno biegają razem po tęczowej łące...

W obecnej chwili mamy Cykorka, złotego spaniela, którego też znaleźliśmy. Cykor jest bardzo smutny i często siedzi pod siatką sąsiadów, gdzie bawią się trzy pieski. Tęskni...
Pozdrawiam ciepło

19 komentarzy:

  1. Bardzo Wam współczuję obu strat, ciężko się pogodzić z odejściem przyjaciół.
    Dla Cykorka chyba trzeba będzie znaleźć nowego przyjaciela.?
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu kochana, aż mi sie lza w oki zakręciła, jak to? Najpierw Bawarka, potem Luna a teraz Rex? Juź niema źadnego z tych slodziaków... nawet nie chce myśleć jak musicie sie teraz czuć. Mam psiaka i wiem jaka bedzie ogromna rozpacz po nim, choć jeszcze jest z nami... Przyulam Was mocno do serca i placze razem z Wami kochani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci współczuję utraty takich cudownych Przyjaciół. Znam ten ból.
    Aniu dobrze, że pozostał Wam jeszcze jeden psiaczek.
    Ściskam i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję Wam bardzo. Niestety to smutek, który trzeba przeżyć. Na pewno pieskom teraz jest dobrze - są szczęśliwe i są razem. U Was też miały szczęśliwy dom. Trzymajcie się !!! Cykorek być może też potrzebuje przyjaciela do psich zabaw ? Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze współczuję Anulko, to ogromna strata. Pieski żyją zdecydowanie za krótko. Serdecznie Cię przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To smutne. Nasz Ruduś też odszedł, a Browar od tego czasu stał się osowiały, dużo śpi i nie ma energii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, z całego serca współczuję...! Reks i Luna mieli wspaniały domek u boku kochającej ludzkiej rodziny ! Jestem pewna że w Twoim sercu jest dużo miejsca dla kolejnej psiej sierotki, która potrzebuje kochającego domku !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem jak bardzo boli. Rok po odejściu naszego przyjaciela bardzo tęsknimy. I chociaż mamy już w domu kolejnego pieska to ciągle wspomnienia są z nami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu bardzo mi przykro to tak jak by utracić dwóch członków rodziny i doskonale rozumiem Twój smutek i brak chęci do blogowania.
    Pozdrawiam i łączę się z Tobą w bólu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aneczko, tak mi przykro z powodu utraty Reksa. Wierzę, że teraz bryka za tzw. tęczowym mostem i pilnuje Cię z nowej perspektywy. Trzymaj się ciepło Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedactwa:(chociaż miały dobre życie.Współczuję.Ja bym chciała jakieś zwierzątko,ale mój M nie chce słyszeć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie takie wielkie straty w tak niewielkim odstępie czasu... Taka sytuacja na pewno nie jest łatwa do przejścia, przykro mi tak bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej tak mi przykro kochana... Tak, jestem pewna że pieski biegają razem po zielonej łące... I są szczescilwe i nic je nie boli.trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby tylko pies a jaki przyjaciel. U nas jest 2 labrador, po pierwszym żona tak płakała, że myśleliśmy, że więcej nie będziemy już mieć psa. Na szczęście dała się przekonać i teraz mamy super suczkę, która pilnuje naszych dzieci jak swoich .

    OdpowiedzUsuń
  16. Posyłam Ci Aniu najpiękniejsze życzenia imieninowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, szczerze współczuję z powodu straty w tak krótkim czasie dwójki psich przyjaciół. Wiem, co to znaczy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymajcie się ciepło wysyłam moc pozytywnych myśli.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję