My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


wtorek, 13 lutego 2018

Lutowe niespodzianki

Witam wszystkich serdecznie.
Luty jest dla mnie ważnym miesiącem. Przede wszystkim ma mniej dni i szybciej do wiosny:)  Poza tym w tym miesiącu kończę kolejny rok. Niestety lata lecą i nic na to nie poradzimy. Trzeba tylko pozytywnego myślenia i akceptowania siebie w każdym wieku, a będzie dobrze :)
Aby było mi milej w te urodziny zrobiłam sobie kolejną bransoletkę, tym razem w stylu "free form", używając różnej wielkości koralików i ściegu peyote. Głównie są to koraliki Toho.  Taka sobie zbieraninka. Zainspirowała mnie praca, którą znalazłam na Pintereście tu tu
Moja bransoletka jest w różnych barwach lila z czarnymi koralikami. Niestety, na zdjęciu jest lekkie przekłamanie kolorów.

Uszyte przeze mnie zapięcie ma formę kwiatka i zapinane jest na pętelkę. To zdjęcie najbardziej oddaje barwę koralików.

Nie byłoby urodzin bez karteczek od Was. Bardzo Wam moje drogie dziękuję za pamięć. To ogromna dla mnie przyjemność czytać otrzymane życzenia. 
Dziękuję bardzo :
freeform bracelet, ścieg peyot, toho, karteczki na urodziny,

freeform bracelet, ścieg peyot, toho, karteczki na urodziny,

freeform bracelet, ścieg peyot, toho, karteczki na urodziny,

freeform bracelet, ścieg peyot, toho, karteczki na urodziny,

freeform bracelet, ścieg peyot, toho, karteczki na urodziny,
Karteczki śliczne, kolorowe i przywołujące moją ukochaną porę roku - wiosnę :)

Wszystkim życzę przyjemnego tygodnia i pozdrawiam serdecznie.

96 komentarzy:

  1. Anulku zrobiłaś sobie piękny prezent. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-) zdrowia przede wszystkim i spełnienia najskrytszych marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety umiemy sobie dogodzić:))) Dziękuję Agatko. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i pomyślności :)
    Bransoletka śliczna :)
    Moc uścisksów urodzinowych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest Twoja bransoletka ...życzę sukcesu w wyzwaniu i wiele dobra w kolejnym roku życia....

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
    Bransoletka przesliczna. Piękny prezent.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka ,cudnie Aniu dobrałaś kolory koralików .
    Z okazji urodzin życzę zdrowia ,radości i samych słonecznych dni .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za uznanie i za ciepłe życzenia.

      Usuń
  6. Jaka śliczna ta bransoletka, bardzo ładna.
    Życzę Ci spełnienia każdego dnia i radości z tego co robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Lunko, Tobie też życzę wszystkiego najlepszego.

      Usuń
  7. Aniu, przyjmij najlepsze życzenia urodzinowe, wszystkiego co najpiękniejsze i co dla Ciebie najważniejsze - niech się spełni bez wyjątku. Piękny prezent sobie wydziergałaś, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko, Twa pochwała wiele dla mnie znaczy:) Dziękuję za życzenia i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Nie wiem, w którym dniu się urodziłaś, ale gdybyś urodziła się 29 lutego, to byłabyś cztery razy młodsza;)
    Bardzo lubię bransoletki i mam ich dość dużo, ale wszystkie kupione.
    Twoja bardzo mi się podoba, bo nie jest krzykliwa, lecz stonowana.
    Życzę Ci dużo zdrowia w kolejnym roku życia.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja także lubię bransoletki i mam ich całą masę. Są takie, których nigdy nie włożyłam:) Dziękuję za życzenia i ciepło pozdrawiam.

      Usuń
    2. Już gdy byłam dzieckiem, robiłam sobie korale i bransoletki z jarzębiny. Niestety, były zbyt krótkotrwałe.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Teraz sobie przypomniałam, że my kończymy lata w tym samym dniu (10?)
    Wszystkiego co najlepsze, Aniu. Dużo cierpliwości i wytrwałości, aby zdrówko się poprawiało a ciało rehabilitowało.
    Bransoletka bardzo udana - zrobiłaś sobie miły prezent.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. To my obie "wodniczki". Wiadomo teraz skąd u Ciebie takie hafciki. Pozdrawiam ciepło. Urodziny miałam w tłusty czwartek:)

      Usuń
  10. Piękna bransoletka, Aniu - niezwykle elegancka!
    Samych pięknych chwil Ci życzę i tylko dobrych ludzi wokół :-)
    A karteczki od Dziewczyn śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak twierdzisz. Troszkę się napracowałam, ale jestem z efektu zadowolona. Ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  11. Aniu kochana jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci życzę, śliczne kartki dostałaś. A bransoletkę zrobiłaś sobie cudną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko kochana. Pozdrawiam Cie serdecznie.

      Usuń
  12. Aniu każdy rok jest jedyny i niepowtarzalny więc ciesz się z każdego kolejnego i nie martw ile na tym liczniku już jest. Wszystkiego co najpiękniejsze życzę. Bransoletka przecudna a zapięcie oryginalne, o niebo lepsze od tych gotowych.
    Gorąco pozdrawiam :)
    Ps. Jakimi nićmi szyjesz koraliki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Bożenko:)
      Do koralików używam nici TYTAN 60E , są we wszystkich kolorach, tak mocne, że nitki ręka nie urwiesz. Niestety po dłuższej pracy nici się rozdwajają.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. No właśnie zauważyłam że rozdwajają się.
      Dziękuję za odpowiedź :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Samych słonecznych dni Aniu, a
    bransoletka piękna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, samych cudownych dni Ci życzę. Spełnienia marzeń, a przede wszystkim dużo zdrowia.

    Bransoletka śliczna :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Muszę sie trzymać bo dużo mam jeszcze do zrobienie:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Samych pięknych dni życzę. Bransoletka śliczna i napracowałaś się przy niej, ale warto było. To miłe dostać śliczne karteczki od koleżanek blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego Aniu:) Zawsze zapomnę o urodzinach, ale o imieninach na pewno będę pamiętała;)
    Piękna bransoletka i w fantastycznej kolorystyce!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja urodziny utrzymywałam w tajemnicy, ale zawsze gdzieś się to wyda:) Dziękuję za życzenia i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin. Śliczna bransoletka. Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu! Przepiękną Bransoletkę sobie zrobiłaś,A karteczki piękne dostałaś - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dziękuję za pamięć i za wszystko:) Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  19. Aniu, wszystkiego najlepszego, zdrowia i radosci na kazdy dzien:) przesliczna bransoletka. POzdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Kamillko i miło mi Cię widzieć. Serdeczności wysyłam!

      Usuń
  20. Prześliczna jest ta bransoletka Aniu, wygląda bardzo misternie i elegancko. Czasem trzeba sobie sprawić jakiś prezencik. Mam nadzieję, że miałaś bardzo miłe urodziny :) Ściskam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety potrafimy o siebie zadbać w takich dniach:) Wystarczy drobiazg i jest radość. Bardzo Ci dziękuję za wszystko i ściskam mocno.

      Usuń
  21. Aniu nie wiedziałam ,ze tak świetnie sobie radzisz z koralikami . Ta bransoletka jest cudowna. Piękny prezent sobie zrobiłaś a i dziewczyny się spisały na medal.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wszystkiego próbuję i pozostaję przy tym co mi przynosi przyjemność. Koraliki należą właśnie do tych prac. Dzziękuję i ściskam mocno.

      Usuń
  22. Podziwiam Cię Aniu za zdolności w robieniu tak cudnej bizuterii,mogę tylko podziwiać 🙂
    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie,dużo zdrowia 😘 szkoda że nie wiedziałam o twoich urodzinach wcześniej.
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko, Ty za to pięknie działasz szydełkiem:)
      Dziękuję za życzenia i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  23. Lutowa Anno! Najserdeczniejsze życzenia ode mnie, też lutowej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu,wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Wspaniały prezent sobie zrobiłaś i śliczne kartki dostałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za życzenia i pochwalenie mojego prezentu:)

      Usuń
  25. Wszystkiego najpiękniejszego Aniu:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin!
    Zrobiłaś sobie naprawdę piękny prezent!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsze życzenia urodzinowe Aniu :) Bransoletka śliczna. Oby do wiosny... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Samych radosnych słonecznych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja gapa przegapiłam! Wrrr. Kochana wszystkiego dobrego, uśmiechu kazdego dnia i by wciąż Ci się chciało. Bransoletka po prostu odjazdowa. Kolejny talent? Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. I tak zawsze o mnie pamiętasz, więc nie ma co się przejmować.

      Usuń
  30. Aniu, jeszcze raz wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze.
    Piękną bransoletkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu piękny prezent sobie zrobiłaś na te kolejne urodzinki, bardzo gustowny i elegancki, Otrzymane karteczki i prezenciki też urocze... więc niech ci się nadal żyje dobrze w zdrowiu wśród twoich krzaków, ptaków i innych dziwaków ... Duża buźka i 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za życzenia i ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  32. Aniu,wszystkiego najlepszego,a przede wszystkim zdrowia!!!Bransoletka jest rewelacyjna!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Jadziu za życzeni. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  33. Przepiękne , przeurocze :) Aniu kochana wszystkiego naj..naj..najlepszego Ci życzę. :***

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, wszystkiego co najlepsze Ci życzę. Dużo zdrówka. Bransoletka kapitalna, podziwiam pomysł i wykonanie. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Droga Aniu, ja to jestem " niekarteczkowa", ale ze szczerego serca życzę Ci dużo zdrowia, pogody ducha i radości z każdego dnia.Niech piękny ogród zakwita wokół Ciebie i w Tobie. Bądź szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam się zupełnie na koralikowaniu co mi nie przeszkadza w podziwianiu Twojej misternej i delikatnej bransoletki. Najlepsze życzenia Aniu, pięknej wiosny w sercu nie tylko na wiosnę:-) A wiosenka już puka, ja słyszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bransoletka - cudna !!! Wszystkiego najlepszego Aniu !!! Zdrowia i spełnienia marzeń !!! Pozdrowienia serdeczne :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdrowia życzę i w ogóle wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna bransoletka:-)
    Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i spełnienia marzeń Ci życzę!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bransoletka pierwsza klasa!
    Przyjmij i ode mnie najlepsze życzenia; po prostu bądź szczęśliwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczna bransoletka :)
    Spełnienia marzeń, małych i dużych, wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego Aniu,dużo zdrówka i weny,oraz spełnienia marzeń i zrealizowania planów,bransoletka prześliczna,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna bransoletka!!! Wszystkiego najlepszego!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdrowia, radości, spełnienia planów i marzeń!Aniu,bransoletka jest przepiękna!
    Muszę Ci powiedzieć, że tez jestem wodnikiem z 7 lutego. To elitarny znak w zodiaku,często ludzie urodzeni w lutym obdarzeni są wielkim talentem,tak jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mogę powiedzieć, że jesteś ode mnie o dzień starszą:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  45. Piękna bransoletka:) Super, by robić sobie prezenty na urodziny:) muszę chyba "przejść" tą tradycję;)
    Aniu wszystkiego dobrego, zdrówka, nieustannej pogody ducha i keratywnych myśli. Spełnienia marzeń:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Och jak dawno już u ciebie nie byłam masz i akurat trafiłam na urodzinki, życzę przede wszystkim zdrówka bo to one jest bardzo ważne a później kasy i spełnienia marzeń. To ty jesteś już ryba czy tak jak ja wodnik. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu wszystkiego najlepszego i oby ten optymizm, zdrowie i akceptacja siebie nigdy Cie nie opuściły:)
    Bransoletka śliczna nawet zerknęłam na P ale dobrze że zaglądam na moje ulubione bo zapomniałaś wrzucić post żabci;D
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że bawisz się z nami

    OdpowiedzUsuń
  48. Przecudowna jest ta bransoletka ♥, kolory dobrane mistrzowsko! Teraz tylko czekać na wiosnę, lato i pożegnać na jak najdłużej tę zimę, która nawet odrobiny słońca dać nie chce. Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo wszystkim dziękuję za ciepłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniu i ja dołączam sie do urodzinowych życzeń: niech uśmiech Ci zawsze towarzyszy i radosc oraz zapał twórczy :) a bransoletka piękna!!! Z urodzinowymi pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mistrzowska bransoletka. Moje kolory. Przyłączam się do życzeń urodzinowych - niestety pewnie spóźnione ale szczerze Aniu życzę zdrowia, pomyślności i ciągłego zapału do tych cudownych robótek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczna praca ! Widać wszystko należycie dopracowane . Nic dodać nic ująć . Życzę przyjemnego tygodnia :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja dołączam. Wszystkiego co dobre, niech cię otacza. Wspaniałych ludzi wokół :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bransoletka wygląda wspaniale,delikatna i elegancka i te szarości...piękna.
    Zostawiam same najcieplejsze urodzinowe serdeczności Aniu:):*

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudna bransoletka!!
    Spełnienia marzeń !!

    OdpowiedzUsuń
  56. Hi to all, the contents present at this website are really awesome
    for people experience, well, keep up the good work
    fellows.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję