My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


niedziela, 17 lutego 2019

Żółta koperta

Jak zwykle jestem spóźniona, ale lepiej późno niż wcale:) Chciałam pokazać Wam prezent z zabawy, jaką ogłosiła na swoim blogu Lidzia - Czarna Dama. Spodobały mi się zasady tej zabawy i zgłosiłam się do niej. O tych zasadach możecie poczytać tutaj.  W styczniu kolorowa koperta była żółta. To znaczy wszystkie zawarte w niej rzeczy miały być w odcieniach żółtego.


Jedną z zasad było losowanie osoby, do której wysyłało się kopertę. Do mnie przyleciała niespodzianka od Ani Klimkiewicz.

Ja przygotowałam upominek dla Mici Marzeny Przybyły.

Trochę słodkości i żółtych drobiazgów. Zrobiłam także przybornik krawiecki i poduszeczkę na igły.

I taką żółtą karteczkę z suszonych kwiatów. Lubię suszyć kwiaty, są równie piękne jak te żywe.

Gdyby ktoś był zainteresowany tą zabawą, to jest już ogłoszony nowy kolor na miesiąc luty - czerwony!
Dziękuję Lidzi za wymyślenie tej zabawy, a Ani za uroczy prezencik.
A Wam moje drogie za moc życzeń urodzinowych jakie znalazłam pod poprzednim postem.
Pozdrawiam serdecznie.

32 komentarze:

  1. Świetna żółta wymianka Aniu! Fajny przybornik-igielnik zrobiłaś. I oczywiście kartka, bo suszki uwielbiam:)))
    Już jestem w czerwonej i czekam z niecierpliwością na moją parę:)
    Miłej niedzieli, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wspaniały prezent dostałam od Ciebie i na pewno wiele wykorzystam już nie długo,a słodycze "posprzątała" już Córka.
    Na czerwoną kopertę też się zapisałam i tak jak Iza czekam na parę do wymiany
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała ta poduszka do igieł, wygląda jak smaczne ciasteczko biszkoptowe.
    Naprawdę podziwiam pomysłowość Pań.
    Może też zacznę suszyć kwiaty.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zabawa :)ja czekam na niebieski:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa, Lidzia jest niezwykle pomysłowa. Obie żółte koperty zachwycają zawartością. Bardzo mi się spodobał Twój igielniczek, jest prześliczny. Wspaniale prezentuje się też kartka. Dawno już nie używałam w swoich pracach suszonych roślin, może czas spróbować.
    Serdeczności Anulko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe niespodzianki przygotowałyście, a igielnik - przecudny.:) Pozdrawiam Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze prezenty w kolorze żółtym przygotowałyście. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anuś, piękna, słoneczna, żółciutka wymianka. Cudowny ten obrazek z suszonych kwiatów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie zażółciło się u Ciebie!
    Igielnik i karteczkę zrobiłaś przeurocze!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wymiana kolorystyczna !Obie przygotowałyście piękne prezenty .
    Bardzo lubię suche bukiety , a Twoja karteczka wygląda wyjątkowo pięknie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne niespodzianki !!!
    Karteczka z zasuszonych kwiatków,zachwyca :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne prezenty. Czadowy pomysł z tą wymianką. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jaka energetycznie wyglądająca wymianka!
    Cieplutkie pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu super prezenciki przygotowałaś, fajny ten przyborniczek i karteczka z suszonych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu aż się słonecznie zrobiło od tych żółtych słodkości. Świetne paczuszki poleciały w obie strony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe upominki, Aniu. A kartka z suszonymi kwiatami jest prześliczna, sama jestem właścicielką jednej z Twoich karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zabawa i wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny prezencik przygotowałaś w żółtych kolorach-super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słonecznie się u Ciebie zrobiło!
    Pięknie się obdarowałyście.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna zabawa...a przybornik cudny...

    Pozdrowienia załączam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ słoneczna wiosna u Ciebie Aniu:-) Pięknie się obdarowałyście a karteczka z suszonymi kwiatkami jest przecudna, uwielbiam takie naturalne kompozycje. Pozdrawiam słonecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki tej żółci, tak prawie letni klimat u Ciebie. Piękne drobiazgi przygotowałaś. Igielnik świetny, karteczka z suszonymi kwiatuszkami śliczna. Ja też bardzo lubię suszone kwiaty........Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł i ciekawa zabawa, która jest jednocześnie wyzwaniem, aby druga osoba była zadowolona. Twoja poduszka na igły i karteczka są super. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna zabawa a żółte paczuchy rozświetliły ciekawe spojrzenia. Igielnik świetny i pozostałe drobiazgi cieszą serce. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, jak słonecznie i optymistycznie :) ciekawa zabawa, bardzo fajne paczki przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu bardzo wiosennie u Ciebie się zrobiło :)) Piękne żółte prezenty!!! Śliczne paczki przygotowałyście :)) Ja zapisałam się na "czerwoną kopertę" :)) Uściski i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny ten igielnik! Kartka z suszonymi kwiatkami też piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne prezenty w żółci sobie przygotowałyście. Zachwycający jest igielnik. Bardzo pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu przygotowałaś śliczne prezenty, a i takie same dostałaś:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam :) i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim co miesięcznym wzywaniu, mnóstwo nagród, fajna tematyka wyzwań, zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prezenty,a zabawa przednia .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo Ci dziękuję za propozycję roślin do stawu ale nie wiem czy nie jest za głęboko. Nie znam się na nenufarach a mój staw jest bardzo głęboki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję