My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


czwartek, 30 stycznia 2020

Sopel lodu

Witam serdecznie.
Soplem lodu nazwałam ostatnią autorską biżuterię mojego wykonania:) W listopadzie na giełdzie kamieni zakupiłam kilka sztuk minerałów, kamieni półszlachetnych, oczywiście z myślą przeobrażenia ich w biżuterię. Oczy mi pałały, nie wiedziałam gdzie zwrócić wzrok, tyle piękna było wokoło. Oprócz darów natury można było kupić też liczne precjoza. Następna giełda w marcu.

Z kupionego kryształu górskiego w kształcie dużego sopla zrobiłam wisiorek. Kryształ górski jest z Madagaskaru, a kolor jego to błyszcząca biel z nutką przezroczystości.
Niestety zdjęcia nie pokazują prawdziwej jego natury. Wyszedł w całkiem innym kolorze.


Oplotłam kryształ srebrnym drucikiem. Właściwie posrebrzanym drucikiem. Zrobiłam kulkę - niby różę i tak powstał sopel lodu, w moim przekonaniu oczywiście:)

Aby moje dzieło było dokończone, dorobiłam też kolczyki. Na zasadzie plątania oczywiście zabezpieczyłam kamyki, abym mogła je zawiesić na biglach.


I mam komplet:)

Sopel lodu, jak przystało na zimny miesiąc styczeń, wpisuje się (według mnie) do zabawy u Reni.
"12 prac rękodzielniczek" to nowa zabawa u Reni zapowiedziana na ten rok.
Mam nadzieję, że sopel zaakceptuje nasza kierowniczka Renia:)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze pod ostatnim postem.

29 komentarzy:

  1. Tak jakbyś miała trzy sople lodu, śliczne. Skoro zima ich nam nie dała, sama musiałaś zrobić.:))
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nowego. Piękna biżuteria!
    Byłam kiedyś i w Zakopanem i w Szklarskiej Porębie na wystawie kamieni szlachetnych, tez dostawałam oczopląsu;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu podziwiam każdą rzecz zrobioną swoimi rękoma, a Twoja biżuteria jest piękna i oryginalna, co równie wysoko cenie:)
    Bardzo dziękuje za udział w zabawie, tylko bardzo proszę zmień linka, przekierowało mnie do posta z ubiegłego roku:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł. Uwielbiam kamienie i te, które mają znaczenie, przesłanie. Czasem sama sobie kojarzę i wymyślam dla takiego kamyczka historię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano zima taka, że lód to trzeba sobie zrobić:-) Bardzo fajny pomysł i piękny, oryginalny efekt. Dobrze, ze u mnie takich atrakcji jak giełda minerałów i kamieni nie ma przynajmniej mogę być spokojna o domowy budżet:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cudowny komplecik zrobiłaś, miałaś bardzo fajny pomysł z tym drucikiem ,. Komplecik faktycznie taki " lodowy" więc na zabawę u Reni w sam raz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i bardzo oryginalny komplet zrobiłaś, Aniu!
    Zima, jak się patrzy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, lodowa biżuteria robi wrażenie, to ozdoby godne samej Królowej Śniegu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta lodowa biżuteria, chociaż w pierwszej chwili pomyślałam sobie, że spadł u Ciebie śnieg i udało Ci się sfotografować prawdziwe sople lodu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo oryginalny i "surowy" komplet Aniu. Jest piękny w swej prostocie, zachwyca naturalnością. Myślę, że zdjęcia nie oddają całego uroku bo takie kamienie pięknie odbijają światło. Brawo Ty!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik Aniu Ś... Zimy nie ma ale pomysł na biżuterię trafiony. Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu to bardzo elegancka i nietuzinkowa biżuteria. Tylko dla koneserów. Pięknie to wymyśliłaś i jeszcze piękniej wykonałaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda. Zwłaszcza te kolczyki, takie delikatne a zarazem mocne. Super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne są te kamienie Aniu, piekną biżuterię sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i oryginalna biżuteria. Podziwiam talent:):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna i oryginala zimowa, biżuteria.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci wyszedł ten komplecik. Kocham takie niebanalne wisiorki. Kolczyki też piękne, choć rzadziej zwracam na to uwagę a to dlatego, że nigdy nie dałam sobie przekłuć uszu. Ciekawa jestem jakie jeszcze piękności poczynisz z zakupionymi kamykami. Uściski gorące:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i masz komplet bardzo oryginalny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przed wiekami sądzono ,że kryształ górski to lód,który na skutek boskiej interwencji nie może się roztopić.Symbolizuje czystość umysłu duszy i ciała .Piękna praca Aniu .

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplecik, ja bardzo lubię naturalne minerały, mają w sobie ten niezwykły kolor, czasem złamany lub przechodzący w inny odcień i ten chłód i ciężar w dotyku, który bardzo mi odpowiada. Drobne niedoskonałości można wykorzystać jako ich atut. Kiedyś robiłam biżuterię, zawsze kupowałam kamienie półszlachetne i szlachetne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplet jest przepiękny. W moim mniemaniu pasuje do wszystkiego i na każdą porę roku. Ideał! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała biżuteria, komplet jest cudowny Aniu! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ! Cudny komplet !!! Bardzo ładna i oryginalna biżuteria ! Niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, pięknie i pomysłowo oprawiłaś kryształ!!!
    Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądają :)
    Serdeczności przesyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach jakie tu kolejne talenty odkrywasz , super. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kamienie. Podoba mi się taka biżuteria. Wygląda to cudownie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję