My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


piątek, 7 marca 2014

Zdążyć przed końcem!

W mojej naturze leży to, że wszystko robię w ostatniej chwili, niestety. Tym razem było podobnie.
        Zgłosiłam się do siódemkowej zabawy u Danusi Witkowskiej, jej omówienie znajdziecie TUTAJ!
Dziś kończy się termin pierwszego wyzwania pod tytułem "dziura". Dawno wymyśliłam ową DZIURĘ, ale tak się składało, że czasu mi brakowało na jej wykonanie. Dziś przysiadłam i zrobiłam ten oto święty obrazek, który powstał na starej, zmurszałej desce z płotu. Kiedyś sporo nazbierałam takich desek, lubię na nich robić ikony, mają niepowtarzalny wygląd. Deska ma kilka większych dziur, widać je na zdjęciu. Są też dziury po tzw. kornikach, tych jest całe mnóstwo:)

ikona na desceikona na desce

Użyłam dużo złoceń z płatków metalu, farby konturowej złotej i srebrnej, trochę cracle i farby akrylowe.

Tę oto ikonę - Madonnę, wstawiam na pierwsze wyzwanie u Danusi pod tytułem "dziura"!

 Chyba zdążyłam?

W ferworze pracy nad tematem wyzwania, powstało też kilka innych ikon. Niektóre z nich przedstawiam poniżej:)

ikona decoupage na desce
ikona decoupage na desce
ikona decoupage na desce
ikona decoupage na desce

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dobrej nocki!

Pawanna


87 komentarzy:

  1. Piękna ikona i trochę mi żal , że na takiej podziurawionej desce i to jeszcze przez korniki:( No ale wyzwanie to wyzwanie i stanęłaś na wysokości zadania. Miłej zabawy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie sama deska jest piękna:) Ikona na takim kawałku, daje do myślenia....

      Usuń
  2. Piekne sa! wspanialy pomysl z uzycie starej deski, a ze dziury po kornikach- to tym lepiej:-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ameli:) Też tak uważam, że te dziurki dodają uroku. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne, wspaniałe, otwieram buzię w zachwycie!!!!
    Oczywiście, że stara deska dodaje uroku, nic lepszego nad to tylko myślę, że powinnaś przed malowaniem te deski" odrobaczyć" chemicznym specyfikiem, żeby korniki nie przeszły w inne drewniane rzeczy!
    Talent masz niesamowity!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, nie muszę odrobaczać, to są niezamieszkałe dziury:) Deski są zmurszałe, a te "robaki" wolą suche:)

      Usuń
    2. Zatem muszę się rozejrzeć za deskami, bo zawsze miałam obawy przed" zarobaczeniem" domu:-_

      Usuń
  4. I w tym momencie zabrakło mi słów.
    Toż to cuda są !!!
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Aniu :)
    Stare deski tylko dodają uroku. Najpiękniejsze wg. mnie są pierwsza - zgłoszona do wyzwania i anioł.
    Powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam Efka
    (Piszę drugi raz ten komentarz, bo nie wiem co się stało z pierwszym;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efciu, n dziękuję pięknie za komentarz. Buziak.
      Nie mam Twojego pierwszego, gdzieś zawisł w przestrzeni internetu:)

      Usuń
  6. Aniu - moje gratulacje! Te ikony są fantastyczne. Na tych "starych" deskach wyglądają zjawiskowo. Tak mnie zauroczyły, że chyba pójdę poszukać odpowiednich desek. Powodzenia w wyzwaniu i miłego Dnia Kobiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, Tobie też życzę powodzenia:) Miłego weekendu:)

      Usuń
  7. piękne te Twoje ikony! a dziury są jakby dla nich stworzone...

    PS. Trzymam kciuki za dziurę ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też myślę, że dziury dodają niepowtarzalnego uroku, wszak to nie prawdziwa ikona tylko mój art:)))) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Cudne, cudne! Jak ja się cieszę, że mam jedną z Twoich ikon. Dziękuję Ci, Anuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej! Jakże mi miło! Zapomniałam, że kiedyś Ci wysłałam:)

      Usuń
  9. Przecudne sa Twoje ikony ! Wiem ze nie kazdy moze malowac ikony i ciesze sie , ze to Ty tak piekne rzeczy tworzysz . Pomysl ze stara deska wspanialy jest i dziury tez , wiec trzymam kciuki za wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Bardzo dziękuję za te miłe słowa! Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  10. Powodzenia w konkursie!
    Ja też tak mam, że wszystko na ostatni moment zostawiam ;) Taka natura... ;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że nie tylko ja taka jestem opieszała:) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. wspaniałe!!! i super, że na takich deskach:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa i za to, że mnie odwiedzasz:) Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Cudne ikony:) Masz wielki talent:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Małgosiu, bardzo dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  13. Pokazane ikony są po prostu śliczne. Gratuluję pomysłu wykonania ich na starych deskach, no i oczywiście samego wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu ja jednym słowem ,cudne a ta dziurawa pierwsza jest najlepsza.Powodzenia w głosowaniu i pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem jak z tym głosowaniem będzie:) Wszystkie prace super!

      Usuń
  15. Piekne:) Miałem brać w tym udział, ale dziura mnie załatwiła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, zaskoczyłaś mnie Aniu ! Prawdę mówiąc to jestem w szoku bo nie wiedziałam że tworzysz takie dzieła. Twoje ikony są przepiękne. Powodzenia w konkursie, będę trzymać kciuki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, jeszcze trochę mam w zanadrzu twórczych niespodzianek:) Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Coraz więcej twórczych talentów pokazujesz Aniu :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. decha jest superowa:)))ma swój sznyt:))a ikona na niej wygląda jak bardzo stara:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być, niby stare, a nowe:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Jak to się stało,że przegapiłam takie przepiękne prace?!
    Jestem Aniu pod wielkim wrażeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie, nie wiedziałam, źe tak potrafisz!!!!!POZDRAWIAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, wiesz ze uwielbiam Twoje ikony:) Ale ten na tych deskach sa CUDNE!!! Maja niepowtarzany character, te dziury tylko dodaja urody:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne piękne Twoje ikony jestem pod wrażeniem :))
    Pozdrawiam i przesyłam całuski jeszcze w Dniu Kobiet -Lucy

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne ikony - jestem pod ogromnym wrażeniem! nie lada zdolniacha z Ciebie:) pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Powaliłaś mnie na kolana! Twoje ikony są nieziemsko piękne!
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Aniu, bardzo dziękuję za te słowa! Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Аня, нет слов, потрясающе-красивые работы, вы настоящий мастер!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi, hi!
      Приятно читать такие слова :) Я приветствую вас Таня!

      Usuń
  26. Aniu cudowne Ikony :) Ja tylko raz próbowałam swoich sił w ich tworzeniu (malowałam) i niestety prawdopodobnie na tym razie poprzestanę. Gorąco dziękuję za oddany głosik u Danusi :) Obiecuję rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trzeba próbować, praca czyni mistrza:) Nie poddawaj się Jolu:) Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Witaj Aniu, zaczarowałaś mnie swoimi ikonami. Twoje ikony są niesamowite, bardzo piękne i niepowtarzalne. Tylko osoba wrażliwa, o bogatym wnętrzu potrafi zrobić takie cuda.Oglądam je z zachwytem i oczu nie mogę od nich oderwać, więc dołączę do grona obserwatorów. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz, cieszę się, że Cię poznałam :) Pozdrawiam serdecznie, Beata ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) Miło czytać takie słowa:)

      Usuń
  28. Przepiękne ikony , jesteś niesamowicie zdolna i pomysłowa . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ojej jakie to piękne!!!!!!!!!!!!!!!
    całym sercem życze powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod wrażeniem:) Są piękne:) Nawet nie wiem co napisać:) Aniu,pielęgnuj swój talent i twórz dalej! Pozdrawiam! LidiaL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidko pielęgnuję ten talent dla własnej przyjemności:) Pozdrawiam.

      Usuń
  31. Wspaniale wyglądają Twoje ikony Aniu na tych kawałkach drewna! Takie "stare" deski są do tego najlepsze, super :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Chylę czoła - piękne prace, Aniu - cuda , perełki nie znam nazwy na to. Stare deski w sam raz - gratuluję i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne prace, najbardziej podoba mi się ta pierwsza..

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj. Z wielkim zainteresowaniem czytam o tych wszystkich Waszych zabawach. Ja w tm nie biorę udziału bo nie dałabym rady.Ciebie mogę nazwać artystką, bo to wszystko jest niezwykłe. Do poprzedniego posta- spacer z psami jest niezwykle zajmujący i te krajobrazy . Pozdrawiam cieplutko, choć dmuszy jak cholera. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie zatkało....nie ma słów by opisać jak piękne są twoje prace :) Cudne oglądam z zachwytem:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne, cudowne! Zapraszam na mojego nowego bloga: www.ptakiiprzyroda.blogspot.com ;) Ja już obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pawanno, mam pytanie. Doradź mi czym mogę przywrócić do życia mój szklany klosz ?
    Stłukła się podstawa nóżki i pomyślałam, ze może mogłabym nową zrobić z masy solnej.
    Zanurzyłabym mocno tę część która została -w masie, ale czy po zastygnięciu udźwignie górę? A może zaproponuj mi swój sposób. Mogłabym przesłać zdjęcie tego klosza na Twój email, ale jakoś nie znalazłam adresu...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. HEJ !!!!!!!!!!ANIU ! DAWNO MNIE I CIEBIE NIE BYLO ALE NADRABIAM ZALEGLOSCI ,TYLE SIE DZIEJE U CIEBIE ZE AZ MILO!!!!!!POZDRAWIAM MOCNO -GOSIA

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, uświadomiłaś mi, że muszę skrócić candy. Losowanie będzie 14 kwietnia, żeby zdążyć wysłać przed świętami :)
    Nie zmieniaj banerka. Musiałam Cię powiadomić, a nie znalazłam adresu e-mail :)
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu jestem zachwycona :) Przepiękne ikony:) Mam nadzieję, że zdążyłaś :) Za późno żeby życzyć powodzenia, ale myślę że to już nieistotne :) Najważniejsze że Twoje dzieła wywołują niesamowite uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam i zajęłam drugie miejsce!:) Dzięki Justynko.

      Usuń
  41. Trabalhos maravilhosos, parabéns !
    abraços, Jane

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałam Cię bardzo przeprosić, ponieważ przypadkiem wykasowałam Twój komentarz pod moim ostatnim postem (chciałam usunąć ten pusty komentarz tylko, ale wciąż nie wszystkie opcje bloggera mam dobrze opanowane).
    Jeśli to nie kłopot, to zapisz się, poproszę, ponownie na candy. A jeśli się nie dopiszesz, to i tak będę pamiętać, żeby Cię uwzględnić w losowaniu :)
    Jeszcze raz przepraszam i serdecznie pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniu! Pomimo tego, że szczerze mówiąc nie przepadam za ikonami, te Twoje prezentują się przepiękne. A malowane na płotowych deseczkach są po prostu niesamowite!
    Masz ogromny talent. <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  44. o kurcze przepięknie wykonujesz swoją pracę ! Cudownie !!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem pod wrażeniem Twoich ikon. Z wrażenia aż mnie zatkało.
    Mam w domu kilka pisanych ikon. Powiem Ci, że daleko im do Twoich.
    Te stare deski są strzałem w 10
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  46. Niesamowite, aż mnie zatkało. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe ikony, gratuluję talentu:) Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  48. Ikony są przepiękne a uroku i charakteru dodaje im materiał na jakim zostały namalowane. Cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję