My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


wtorek, 28 marca 2017

Biskupie wyzwanie

Witam wszystkich serdecznie. Dawno mnie nie było w blogosferze, ale tak czasem bywa, że są sprawy ważne i na przyjemności zostaje mało czasu...
Kończy się czas miesięcznej zabawy u Danusi.  Lubię te jej pomysły, bo aby sprostać tym wyzwaniom muszę troszkę "główkować". Jej zabawy pobudzają do kreatywnego myślenia :) Dziękuję Danusiu!
Obecnie wymyślony kolor dla Artystek Kolorystek to biskupi. Jest ciężki do zdefiniowania, potocznie mówi się biskupia purpura i kardynalski fiolet.  
Czy to, co wymyśliłam, spełnia wymogi wymyślonego koloru? Myśle jednak, że Danusia jest łaskawa w ocenie i przyjmie moją pracę. Zgodnie z wytycznymi wyzwania w mojej pracy nie ma koloru białego. Różyczka i perełki są kremowe, a podkład beżowy. Ostre słońce bardzo zmieniło kolory na zdjęciach.  
Zrobiłam taką dziwną kartkę okolicznościową.
Pudełeczko z życzeniami. Box with wishes.
Nie wiem czy można to nazwać "kartką". Część użytych roślin jest żywa, jak bratki, część suszona, a rożowo-biskupie kwiatuszki zrobiłam z krepiny. Krepina na zdjęciu zmieniła kolor, w rzeczywistości jest bardzo "biskupia":)
Wszystkie kwiaty i dodatki znalazły się w drewnianym pudełeczku po znakomitym i bardzo "pachnącym" francuskim serze. Bardzo lubię takie sery. Po zjedzeniu zawartości, samo pudełeczko wędruje na półkę "przydasi". Może kiedyś przyda się!
I właśnie się przydało :)
Pudełeczko z życzeniami. Box with wishes.
Pudełeczko z życzeniami. Box with wishes.Pudełeczko z życzeniami. Box with wishes.
Pudełeczko z życzeniami. Box with wishes.

Tył pudełeczka  (niestety złe zdjęcie) zawiera kieszonkę na karteczkę z życzeniami od serca:)
Pudełeczko z życzeniami. Box with wishes.
Tak wyglądało pudełko po znakomitym serku!

Muszę przyznać, że ten kolor nie należy do moich ulubionych. Jest zbyt ostry, ale kwiaty w takich barwach są ładne. 
Moją pracę zgłaszam do marcowej zabawy Artystek Kolorystek pt. Piekno Natury - kolor biskupi.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę dużo słońca!

51 komentarzy:

  1. Aniu! Bardzo śliczna jest ta pudełeczkowa - karteczka - Szkoda tylko że te kwiatuszki zwiędną - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie:) Na początku myślałam że to wieczko od pudełka, dopiero czytając opis przekonałam się że jednak nie - dekoracja jest w pudełku, a nie na;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalne i bardzo pomysłowe dekoracje w pudełeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa karteczka, takie połączenie bukietu i kartki. Kwiaty śliczne. A co do serów, to podzielam Twoja miłość zarówno do zawartości, jak i opakowania. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie fajny pomysł na kartkę -prezent:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka,karteczka i w dodatku piękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z tym pudełeczkiem :) Piękna dekoracja!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. To dopiero oryginalna kartka, pięknie Aniu wygląda. Szkoda tylko że nie jest trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kompozycja i świetny pomysł na wykorzystanie pudełka :) Super opcja na prezent - kwiaty i kartka w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu u Ciebie nie ma opcji żeby nie znalazła się coś żywego i naturalnego :-) Piękna kwiatowa kompozycja powstała. Super, że mimo braku czasu nie odpuszczasz zabawy u Danusi .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Anusia świetną kompozycję wymodziłaś ,do tego można dorzucić życzonka ,więc jak dla mnie pomysł wspaniały.Żywe kwiatki zawsze można zamienić na świeże i uzyskiwać przez to różne kompozycje.
    Jak nic ode mnie leci szósteczka .
    Dzięki Aniu za udział w zabawie,cieszę się ,że nadal ten mój cykliczny kopniak na Ciebie działa.
    Buziaki i pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, piękne drugie życie nadałaś pudełku- jest bardzo wiosenne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu droga, cudna jest ta kartka stworzona przez Ciebie do spółki
    z Matką Naturą.
    Przesyłam wiosenne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i nie jest to kartka ale niezwykły sposób na przekazanie życzeń. Ślicznie to sobie Anusiu wymyśliłaś. Kompozycja pięknie ułożona i radosne kolory - jestem pewna, że komuś sprawi mnóstwo radości.
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo nietypowa kartka, ale za to nie do przegapienia :) Bardzo piękny i przynoszacy wiele radości pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu skarbnico pomysłów,taką kartkę nie kartkę, to mogłabym dostać,piękna ,oryginalna i baaardzo wiosenna:)
    Pozdrawiam serdecznie :) i ciepełka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się ogromnie podoba i ogromne brawa za pomysłowość :D
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalna, trzymam kciuki!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł Aniu, a praca na pewno znajdzie uznanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na oryginalną karteczkę i piękne wykonany:)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetnie wykorzystałaś to pudełeczko! super prezent

    OdpowiedzUsuń
  23. Ser uwielbiam i podziwiam Cię za wykorzystanie jego opakowania. Wyszło to świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie to sobie wymyśliłaś, ktoś dostanie bardzo oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta "karteczka" jest przecudna!!! Coz za wspanialy pomysl z wykorzystaniem pojemika po serze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysł na wykonanie kartki.Cudo !.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najważniejsze, że lubisz to, co robisz. Mnie, niestety, takie coś nie bawi.
    Obejrzałam Twoją żonkilową łąkę i jest prześliczna, na dodatek trawnik bardzo zadbany, a piesek śliczny.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysłowa i niebanalna karteczka .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalna i piękna kartka! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Eksplozja wiosny, baaardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. To mnie mile zaskoczyłaś. Pomysł na przekazanie życzeń wspaniały. Na dodatek pachnący wiosną. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu również nie wiem czy to można nazwać karteczką czy też nie ale wiem na pewno, że to najpiękniejsza karteczkowa niekarteczka jaką widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Brawo Aniu! Wspaniała pudełeczkowa kartka! Zasuszone bratki w ogóle nie straciły koloru, świetne!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. To chyba najbardziej pomysłowa "kartka" jaką w życiu widziałam. A może to juz bukiet? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł na niezwykłą kartkę - z opakowania po serze !!! Podziwiam pomysł i wykonanie. Bardzo ładna rzecz !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te Twoje kartki super,pomysłów nie brakuje,a wykonanie wspaniałe,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, jak zawsze wyczarowałaś przepiękną kartkę !!!! Podziwiam Twoje genialne pomysły !! Tak sobie myślę że u Ciebie nic się nie zmarnuje i każda rzecz znajduje swoje praktyczne i zarazem piękne zastosowanie !!
    Wiosenne pozdrowienia !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowita kartka! Przyciąga wzrok i zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo pomysłowe i jednocześnie ładne , podziwiam :-)
    Masz talent :-)
    Pozdrawiam wiosennie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu też nie przepadam za tym kolorem, no chyba że w naturze:)
    ale dałaś radę i kartka wyszła bardzo ciekawie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Karta bardzo ładna ciekawa i oryginalna kto by wpadł żeby do pudełeczka po serku włożyć kwiaty a z tyłu dać kartonik na życzenia . Gratuluje twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna i nietypowa kartka. Bardzo oryginalna. Ja czasem też zbieram różne pudełeczka..........poleżą trochę w szufladzie, coś przerobię, resztę przy porządkach wyrzucam.......i tak do następnego pudełeczka.......hehe. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna praca :) Super pomysłowa :) Fajny blog, dużo inspiracji, już obserwuję więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu! Czytałam Twój poprzedni post! W nawiązaniu dodam,że mnie również dawno u Ciebie nie było:((( Zawirowania chorobowe,ale już jest wszystko o key:)))! Twoje pomysły manualne i talent zawsze podziwiam czego efekty widzimy:)))! Pozdrawiam i wspaniałych,rodzinnych świąt życzę:)))!!! Lidia Leśniewska

    OdpowiedzUsuń
  45. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję