My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


sobota, 1 sierpnia 2020

Słoneczna torba

Witam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za komentarze pod postem o moim stawie.  To wspaniałe miejsce odpoczynku.
Dziś przychodzę do Was z torebeczką w kolorze słońca. 
Niestety zabrakło mi czterech minut do podania linku na zabawę u Reni "dwanaście prac rękodzielniczek".  Mam utrudniony dostęp do komputera  gdyż zrywa nam się łącze z internetem. Mieszkamy w takim miejscu, że często komórki nie możemy odebrać. Światłowody leżą w ziemi i nikt nie chce się podjąć rozprowadzenia do domów. A Polska wieś podobno dostała okno na świat?! Cóż oto uroki mieszkania na wsi.  Tak więc nie zdążyłam. Koniec dygresji.
Oto moja torebeczka.
Moja torebeczka powstała z włóczki zpagetii. Robiłam ją szydełkiem nr.10, zaczynając od magicznego koła z sześcioma oczkami. Całość zrobiona jest z półsłupków. Szybko się robi bo włóczka jest dość gruba. Zrobiłam dwie połówki, które zamierzałam połączyć ze sobą.
Jedna z połówek pozostała z oczkiem, następnie szydełkiem łapałam oczka brzegowe z jednej połówki i drugiej. Powstały trzy oczka na szydełku, przez które przeciągałam nić włóczki. 
Robiąc w ten sposób zarysowywał się obraz dna torby w postaci łańcuszka.
Po zszyciu obu części na odpowiednią wysokość, wszyłam ręcznie zamek i przewlekłam przez łańcuszek czarną aksamitkę. Zrobiłam też chwosta aby nieco ozdobić torebeczkę. Chwost jest zakończony czarną, ceramiczną kulą.




Tak powstała moja słoneczna torebka. Takie drobne DIY może być dla kogoś użyteczne!
Mam zamiar zrobić następną, także żółtą torebkę dla mojej wnuczki. Będzie robiona w ślimaczy wzór:)
Dziękuję wszystkim za uwagę i życzę zdrowia i słonecznych dni.
p.s. Czy macie kłopot z Blogerem. Bo ja tak, nie mogę odpowiednio ustawić zdjęć i tekstu.

26 komentarzy:

  1. Od razu zrobiło się cieplej;) Świetna torebka!
    Miałam tylko problem z nową wersją bloggera, ale udało mi się jeszcze raz przywrócić stary. W marcu zmieniłam dostawcę Internetu, myślałam że będzie lepiej, a tu jest wiele gorzej niż było, a w telewizorze nie da się nic obejrzeć:(
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy bloger jest do bani :( Ale post Ci wyszedł bardzo ładnie. I mimo tego, że się nie znam takich pracach, to pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, prześliczna jest ta torebeczka, żółta jak słonko i idealna do letnich strojów.
    Ja dopiero jednego posta zamieściłam w nowym bloggerze i nie miałam na szczęście problemów. Może to też od przeglądarki zależy? (mam Firefoxa).
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu moja (różowa;) czeka na lepsze czasy- mam zszyć dwie w całość i wykończyć, ale nie wiem czy nie skończy się pruciem;)
    Twoja przyda sie do niejednej letniej kreacji:)
    Na razie działam tak jak dawniej, nic nie zmieniam, ale miałam jedno podejście i było ciężko.
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie
    Ps, dodałam linka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze mam starego bloggera. Aniu śliczna jest ta Twoja słoneczna torebusia :) Trzymajcie się ciepło, a my przesyłamy gorące całusy dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nic nie wiem o nowych blogerach:)Super jest ta słoneczna torebeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jak słoneczko torebeczka. No niestety faktycznie takie bywają uroki życia na wsi 😊 Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna torebeczka ,,pełna słońca,,
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza torebusia Aniu, ma nie tylko słoneczny kolor ale sama jest jak słoneczko.
    Ja wciąż korzystam ze starej wersji blogera. Obejrzałam tą nową i nie bardzo mi się podoba ale wyboru chyba nie będzie.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja swoja zostawiłam w połowie robienia :( Twoja wyszła pięknie, śliczny, energetyczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, radosna torebeczka. Jak ładnie połączyłaś dwie połówki. Przyda się Twój sposób na łączenie elementów. Dziękuję. Co do blogera nie próbowałam jeszcze nowej wersji. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna torebka:))czy wszyłaś do niej zamek?
    Ja jestem na starej wersji blogera dopóki będę mogła.Weszłam na nowy ale się tam w ogóle nie odnajduję.Nie znalazłam nawet opcji "nowy post".Już prosiłam Lidzię jak rozkminią z mężem nowego to może mi coś podpowie:))Czytałam w googlach bloga dziewczyny która opisywała ten nowy interfejs,ale to dalej dla mnie czary mary:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana, wróciłam na bloga ! Jak miło zobaczyć takie piękne rękodzieło! Uwielbiam kolor żółty , a torebka absolutnie skradła moje serce * Bziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu ja tam dalej pracuję na starej wersji jest możliwość powrotu do niej . A torebka słoneczna śliczna aż się jasno i wesoło zrobiło. Gratuluję a Renia na pewno przyjmie pracę po terminie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoneczko prawdziwe taka śliczna torebusia, aż miło popatrzeć.
    Bloggera nowego trzeba jakoś rozkminić, bo piszą, ze starą wersję chcą zlikwidować.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kochana, torebeczka jest prześliczna. Słoneczna, radosna,aż chce się żyć. Jeszcze nie zaglądałam do nowego blogera, bo mam wciąż starego. Póki co. Dziękuję za pamięć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie Ci wyszła ta słoneczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam te " uroki", niektórych postów nie wczytam nawet po godzinie!
    Torebka cudna. Nowy bloger mi się nie spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  19. cud0! Małgosia.P

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna torebka, te czarne dodatki dodają jej charakteru :).
    Ja początkowo nie miałam zastrzeżeń do nowego bloggera, wydawało mi się, że to tylko kwestia przyzwyczajenia, ale faktycznie są z nim problemy, giną kawałki tekstu, są kłopoty z edycją i tak dalej, Póki co wróciłam więc do starej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kiedyś robiłam torebki, ale zupełnie inaczej wyglądały. Nawet je nosiłam do pracy.
    Bardzo gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna torebeczka - subtelna, a zarazem radosna niczym słoneczko na niebie.
    Nowego bloggera na razie się uczę, choć nie ukrywam, że czasami płata mi figle(np. podczas wklejania zdjęć na boku tekstu). Ale może z czasem wszystko nabierze prawidłowego działania funkcji.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna wakacyjna torebka!!! Mnie przynajmniej z wakacjami się skojarzyła. Taki energetyczny kolor ożywi każdy ciemniejszy strój!
    Dziękuje Aniu za wczorajszego maila, jesteś Kochana!!!
    Serdeczności zostawiam po długiej przerwie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super torebeczka , bardzo modna tego lata. Wiem jak to jest gdy internet się rwie no niestety bywa i tak. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna torebka !!! Takim grubym szydełkiem to pewnie ciężko się dzierga ? Robiłam kiedyś dywaniki łazienkowe - to również lekko nie było. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję