My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


poniedziałek, 1 marca 2021

Biały sweterek

 Witam wszystkich serdecznie. Dziękuję bardzo za wpisy pod ostatnim postem. Bardzo mi pomogły w przezwyciężeniu mojej żałości...

Dziś przychodzę do Was z małym białym sweterkiem i czapeczką dla dzidziusia. Od rzazu przepraszam za jakość zdjęć. Są zrobione komórką i wieczorem.

Czapeczkę robiłam samymi prawymi oczkami, niestety zrobiłam zbyt dużą i muszę spruć. Jakoś źle mi wszystko szło, sweterek też prułam. Do tego fatalne zdjęcia, nie jestem zadowolona:(
Sweter powstał ściegiem ryżowym.  
W rzeczywistości ten komplecik prezentuje się całkiem ładnie. Na zdjęciach nie.
Ale chciałabym zaliczyć drugą lekcję u Reni w nauce dziergania.
Kochani bardzo dziękuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie miłe komentarze. Jest to dla mnie mobilizacją do dalszego działania. Gdyby nie Wy to mój blog nie miałby życia. Dziękuję po stokroć.

28 komentarzy:

  1. Piękny komplecik, coraz mniej się widzi takich prac, a to piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki, uroczy komplecik, Aniu. Ubranka dla maluszków są takie rozczulające.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie, uwielbiam takie dzidziusiowe kompleciki, są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anusia,komplecik cudny brakuje bucikow,czy ja o czymś nie wiem?Buziaki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi jak robiłam takie maleńkie kompleciki dla swoich dziewczynek:)))alez to sie fajnie dziergało:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu super sobie poradziłaś z wytycznymi. świetny jest ten komplecik, Sweterek ściegiem ryżowym wyszedł rewelacyjnie, i nie jednego dzidziusia ucieszy,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, komplecik prześliczny. Maleństwo będzie w nim uroczo wyglądało.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, bielusieńki komplecik! Koroneczka przy czapusi wygląda wzruszająco. Przypomniało mi się jak robiłam podobne dla swoich dzieci, aż trudno uwierzyć ile to czasu minęło:) Uściski Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik dla maluszka :) Ścieg ryżowy to dla mnie wyższa szkoła jazdy !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplet udziergalas. Dlaczego musisz go spruc? Przecież takie maleństwo szybko rośnie i wystarczy trochę poczekać... Tyle pracy zmarnujesz, szkoda...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik. Pracochłonny jest wzór ryżowy, ale zato piękne wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, mnie samej często się zdarza pruć to co zrobiłam, bo np nie wygląda to tak jak mam to w głowie;) piękny komplecik zrobiłaś i na pewno się spodoba:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczności Aniu. Wydziergać takie maleństwo jest na prawdę coś, podziwiam i zachwycam się :) Ściskamy Was mocno kochani, trzymajcie się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy komplecik. Bielutki i bardzo delikatniutki. Idealny dla maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem optymistycznie-piękny komplet dla dzidziusia, pełen delikatności. Dla maluszka ciężko robić wszystko maleńkie, ale dziecko szybko rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu komplecik jest wspaniały..świetnie dałaś radę. Ty wszystko potrafisz. Tak trzymaj. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny, delikatny komplecik! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny komplecik, Aniu. Z całą pewnością podkreśli niewinność maluszków. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu,uważam,że komplecik jest bardzo uroczy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny komplet !!! Nawet guziczki wydziergane ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny komplet Aniu. Myślę, że niejedna kolekcjonerka lalek chętnie by ubrała lalę w takie cudowności. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ręcznie robione dzianiny ,a te dla maluszków zawsze są urocze !Wspaniale wydziergałaś ten uroczy komplecik ,wzorek dodaje puszystości a biel delikatności .

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne! Jakość zdjęć nie jest zła - wszystko widać bardzo dobrze, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chociaż dziś mało młodych mam lubi takie dzidziusiowe komplety, ja je uwielbiam! Widać w Twojej pracy Aniu, wielkie serce! Co do zdjęć, to Cię rozumiem. Ja często jestem niezadowolona ze swoich fotek. Bo albo ciemno wszędzie, bo zima, albo szaro i deszczowo. Ale przecież ważne jest, by pokazać co tam rękodzielniczo działamy. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, spieszę do Ciebie z dobrym słowem, bo zasmucił mnie Twój komentarz u mnie. Podobny nastrój miałam tydzień temu, było ciężko, ale dostałam tyle wsparcia w komentarzach, że wróciłam do drobnych radości, żeby z nich budować większe. Czuję wiosnę i życzę Ci, żebyś jak najszybciej znalazla wiosne w sercu.:))
    Przytulam i aż zazdraszczam, że macie termin szczepień.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Celinko! Bardzo Ci dziękuję za taką silną reakcję z Twej strony. Dużo by pisać dlaczego mam taki nastrój. Przede wszystkim związane jest to z moim zdrowiem. Ale już trochę doszłam do siebie. Jeszcze raz dziękuję bardzo za zainteresowanie. Serdeczności posyłam.

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję