My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

wtorek, 23 kwietnia 2013

Wiosenny wianek

Przyszła upragniona wiosna, wszystko budzi się do życia, kwitną pierwsze żonkile i tulipany. Po tak długiej zimie wszyscy jesteśmy tego spragnieni.
Portal Skrapujące Polki (do którego należę) w związku z tym, ogłosił  piękne wyzwanie: 3xW, czyli "Wyjątkowy Wiosenny Wianek". Postanowiłam zrobić wianek i wziąć udział w ogłoszonym konkursie. Dziś jest ostatni dzień wstawiania zdjęć, ale zdążyłam i oto prezentuję Wam moje dzieło.
Oczywiście wszystko jest naturalne, spód wianka uwity z liści pałki wodnej, kwiatki  zrobione są z torebek po herbatkach.
spód wianka
Żółte kwiaty z torebek po zielonej herbacie, pomalowane żółtym tuszem.

 
Różowe, nie malowane, gdyż zawartość woreczka , po zaparzeniu, sama je pomalowała.



Oto kilka zdjęć podczas produkcji kwiatuszków.
Kwiatki ręcznie wycinane nożyczkami, składane po pięć i rolowane na wykałaczce.
Kwiatki robiłam według kursu Naomi - kurs jest tutaj. Lekko zmodyfikowałam, rolując na wykałaczce, ponieważ tak pasowało do mojego wianka; jest on przestrzenny, wszystkie użyte rośliny nieco stoją.

Trawy zbierałam latem na polach i łące, suszyłam na strychu i dopiero malowałam.
Lubię robić wianki, więc wcześniej zaopatruję się w rośliny, bawię się w suszenie... to jest  naprawdę sama przyjemność.

Na koniec zdjęcie pierwszego tej wiosny żonkila kwitnącego w naszym ogrodzie!


Pozdrawiam wszystkich serdecznie, trzymajcie za mój wianek kciuki, może wygra?!
Cieszyłabym się, bo są bardzo ładne nagrody:)

Mój wianek bierze udział w zabawie u Kasi  w urodzinowym link party w TYM miejscu zapraszam wszystkich!

Pawanna


42 komentarze:

  1. Dech mi zaparło!Jest przecudny,prześliczny i w ogóle jestem pod wielkim wrażeniem:))Życzę Ci wygranej w tym wyzwaniu,bo na nie zasługujesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, tylu przymiotników użyłaś na określenie urody wianka, że może to zadziała:))))i wygram.....

      Usuń
  2. Cudowny wianek ! Niezwykle estetycznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. żadne słowo nie odda tego, jaki piękny jest ten wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawdziwe dzieło sztuki Aniu. Cudowne, wiosenne barwy i bogactwo dodatków. A te kwiatuszki są niesamowite, nigdy bym nie zgadła z czego są zrobione. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu. Cieszę się, że w końcu i do Ciebie dotarła prawdziwa wiosna, tak bardzo na nią czekałaś. Teraz już będzie z górki. Pozdrawiam cieplutko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nareszcie mam wiosnę i cieplutko i zaczęły kwitnąć pierwsze kwiaty, a magnolia ma nabrzmiałe pąki:)

      Usuń
    2. Wiedziałam Aniu, że to nie jest zwyczajny wianuszek. Serdecznie gratuluję wygranej!!! Nagroda w pełni zasłużona. Buziaczki.

      Usuń
  5. Życzę wygranej, bo wianuszek urokliwy.
    Fajny pomysł z wykorzystaniem torebek po herbacie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek bardzo ladny i taki radosny delikatnie kolorowy ...Bede trzymac kciuki za Twoja wygrana :)Jestes bardzo uzdolniona kobieta ,a przy tym potrafisz powiedziec jak to zrobilas ...Zaciekawily mnie te kwiatki z torebek po herbatkach ...Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki z tych torebek są niezmiernie delikatne i przepięknie się prezentują, w naturze wyglądają jeszcze ładniej:)

      Usuń
  7. kochana n wianek cudowny!!! ja nie umiem pleść wianków a tak bardzo je lubię :)))
    3mam kciuki !

    pozdrawiam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie i za te kciuki!:)

      Usuń
  8. Twój wianek jest rzeczywiście wyjątkowy. Kwiaty z torebek po herbacie ??? Niesamowity pomysł. Podziwiam Twoje dzieło :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam, śliczny jest :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wianek!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny wianek, herbatkowe kwiatuszki - pomysł genialny :) jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje prace są niezmiernie delikatne, może kiedyś taki kwiatkowo - herbatkowy kursik zastosujesz:)warto:))

      Usuń
  12. Wspaniały i iście wiosenny jest Twój wianuszek :-)
    Życzę dużo radości z budzącej się do życia przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci życzę wygranej bo wianeczek cudny!!!A może mogłabym gdzieś zagłosować na niego , powiedz gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie można oddawać głosów:) decyzja zapada w administracji portalu Skrapujące Polki:) Ale Nutko, bardzo dziękuję za chęci!!!Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepiękny!!! Musisz wygrać.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. powaliłas mnie tymi kwiatkami z torebek... gdyby nie zdjęcia nie uwierzyłabym... wianek piekny- trzymamm kciuki♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, wianuszke jest przepiekny, te kwiatuszki rewelacyjne, no I te trawy suszone, bajka...u mnie zonkile juz niestety przekwitaja, pozdrawiam I mysle o Tobie, ale mnie tez troszke chorobsko wzielo I wszystkie robotki poszly w kat, ale mysle ze totylko kwestia kilku dni I wroce do formy:) Pozdrawiam I buziaki sle:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny!A pomysł wykorzystania torebek po herbatkach na wykonanie kwiatów-super!Torebki dostały "drugie życie" ;)))Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki:)))!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj kochana byłam oglądać wianki ale ten kolorami i tymi kwiatuszkami bije wszystkie o głowę :)
    Mam jeszcze jedną prośbę czy mogę adres do Ciebie, tak piszemy a o tym zapomniałam - dziś wróciłam do pracy ale sił jeszcze brak.
    Pozdrawiam serdecznie balerinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek jak najbardziej wiosenny, a pomysł jego wykonania zasługuje na nagrodę, czego bardzo życzę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No bardzo ładny,wiosenny:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wianek, wreszcie wiosna nas rozpieszcza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wianuszek piękny bo wiosenny,a kursik będzie pomocny -może i mi się coś uda wyczarować.Pozdrowienia z nad morza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, to nic trudnego, tylko chęci potrzebne:)pozdrawiam...

      Usuń
  24. No tak. Twój wianek jest wyjątkowy. Najpierw musiałaś wypić trochę herbaty, by z torebek zrobić kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem oczarowana Twoim wiankiem i szczerze życzę Ci wygranej!!! Pomysł z wykałaczkami - genialny! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się Twoje dzieła, dlatego zapraszam po odbiór wyróżnienia na http://sunflower-w-wolnej-chwili.blogspot.com/2013/04/wyroznienia-chodza-parami.html :)
    Zachęcam również do prezentowania swoich dokonań na forum społeczności "W wolnej chwili" - https://plus.google.com/u/0/communities/104469377357111692180. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękny wianuszek:) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest tak piękny , że nie mogę się napatrzeć podziwiam go i podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. piekny wianek. bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace, piękny blog!!! Gratuluje zdolnych łapek! Pozdrawiam serdecznie i życze samych chwil twórczych:)) zapraszam tez do mnie
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję