My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


poniedziałek, 29 września 2014

Kreatywne blogi

Kilka dni temu odebrałam wiadomość od Ewy Jurewicz z pytaniem, czy wezmę udział w zabawie
creative blog tour sign

Jak miałam nie wyrazić zgody, sama propozycja to już wyróżnienie. Dziękuję Ewuniu!
Z Ewą poznałyśmy się na portalu "Skrapujące Polki", obie mamy podobne awatary - czyli jesteśmy kobietami w kwiatach, a to wskazuje na naszą wielką miłość do nich :) Na tym portalu brałyśmy udział w wyzwaniach, ja głównie w digi skrapach, a Ewcia jeszcze w kartkach. Znacie jej twórcze prace, jeżeli nie, to zapraszam do ich obejrzenia tutaj. To jej blog, poświęcony pasji tworzenia artystycznych rzeczy.
Ewa, ma jeszcze inną pasję, a mianowicie ogród. Jej ogród jest jedyny w swoim rodzaju. Ma dokładnie i pięknie zaprojektowane rabaty. Wszystko precyzyjnie obmyślone, zadbane i wystrzyżone! Ileż pracy musi kosztować tak zadbany ogród, wiedzą ci, którzy posiadają chociaż mały skrawek zieleni. Zapraszam do jej Ogrodu na Nadbrzeżnej, w którym dzieli się z nami jego pięknem !
Poznajmy Ewę, dzięki niej powstał mój blog. To  Ona nakłoniła mnie do jego założenia, mówiła, że nie będę żałować ....I miała rację!
 Aby zabawa trwała, muszę odpowiedzieć na pytania:
1. Nad czym obecnie pracuję?
Mój charakter jest opieszały, muszę mieć dobrego bodźca, aby się zabrać do twórczej pracy. Takim bodźcem obecnie jest wyjazd do dzieci, do Anglii. Wyjeżdżam w połowie października, więc silnie zabrałam się do robienia swetra dla wnuczki Anetki. Zażyczyła go sobie jeszcze latem, ale ja, jak to ja, nie miałam na robótkę czasu. Sweter ma być długi z dużym, opadającym na ramiona golfem. Zrobiłam tył, przód i kawałek rękawa, mam nadzieję, że skończę do godziny zero:)
Tak prezentuje się to, co dotąd zrobiłam.

Robię też bluzkę dla siebie. Powstaje od kwietnia, miała być na lato, lato się skończyło, więc będzie na drugie lato. Na razie jest w takim stanie, jak widać na poniższym zdjęciu. Jak skończę, to pokażę moją pracę w całości:) Ale nie wiem kiedy skończę.....


2. Czym moja praca różni się od innych?
Trudno odpowiedzieć na to pytanie, może tym, że po druty sięgnęłam po 30 latach przerwy. Lubię tworzyć z potrzeby chwili i gdy mam silny bodziec. Nie potrafię sobie zaplanować, że dziś będę malowała, a jutro robiła na drutach, a pojutrze plewiła ogród. Wszystko przychodzi samo. Może i mój nastrój wpływa także na moje prace....

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?
 Bloga założyłam dzięki Ewie:) Gdyby nie Ona, nie wiem czy bym się zdecydowała. Ale jestem zadowolona:) Wiele blogów podglądałam, czerpałam z nich natchnienie, uczyłam się. Teraz sama przekazuję moje doświadczenia, dzielę się z Wami tym, co dla mnie jest bardzo ważne. Poznałam wiele ciekawych osób, moich bratnich dusz, zaprzyjaźniłam się z niektórymi, a nawet spotkałam w realu:) Z przyjemnością zaglądam do Waszego - Naszego świata! Chyba właśnie o to chodzi, gdy pisze się bloga:)
Dlaczego tworzę? Od małego dziecka tworzyłam, rysowałam , malowałam, rzeźbiłam... Chyba już się taką urodziłam. I cieszę się z tego mojego daru:)

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?
Jej! Nie mam jako takiego procesu. Wszystko samo się  dzieje...
Mam co prawda twórczy pokoik, którym jest nasza... pralnia. Tam mam stół i wszystkie swoje "przydasie". Ale mało z niego korzystam .Nie lubię być sama, mój mąż musi być obok:) Tak więc tworzę w salonie, jadalni lub na dworze (jeśli pogoda pozwala), przy stole pod orzechem włoskim :)
Tyle o mnie.

Celem zabawy Creative Blog Tours jest poznawanie kolejnych utalentowanych i kreatywnych osób, które do blogowego świata wnoszą swoją pozytywną energię.
Dlatego i ja zaprosiłam do udziału dwie takie osoby.
Kamillę poznałam wiele lat temu na portalu Deccoria.pl. Obie nadal tam się udzielamy:)


Nie znamy się osobiście, ale czujemy tak samo. Jest to niezwykle utalentowana Osoba; szycie, szydełko, decoupage i jeszcze wiele, wiele innych ciekawych rzeczy, nic dla niej nie jest obce. Mam sporo prac Kamilli i jestem Jej zdolnościami zauroczona :) Kamilla mieszka w USA - widzicie, dzięki internetowi świat stał się malutki!
Zapraszam do jej bloga , w którym jest nie tylko o szydełku, ale także o książkach, o codziennym jej życiu.
Wystarczy kliknąć TUTAJ !

Drugą osobą jest Ania pisząca blog pod tytułem "Życie nitką malowane". Już sama nazwa bloga wskazuje co my tam ciekawego możemy zobaczyć!


Kiedyś czytałam komentarze na jakimś blogu i rzucił mi się w oczy nik - NAWANNA, a ja przecież jestem PAWANNA:) Zaciekawiłam się, zajrzałam do niej i już zostałam. Bo wszystko, co robi jest bardzo ciekawe.
Ania ma niezwykle twórczą duszę. W jej rączkach powstają cudne rzeczy. Chyba potrafi zrobić wszystko, możecie się o tym przekonać zaglądając do niej TUTAJ!

Długi ten post, ale myślę, że z ciekawością poczytałyście o tych niezwykle kreatywnych dziewczynach i odwiedzicie ich blogi. Może też zostaniecie tam na dłużej.
Całuski dla wszystkich zostawiam,

Pawanna


35 komentarzy:

  1. Pozdrawiam serdecznie.Miłego dnia.Dawno Pani chyba tu nie było.Cieszę się że jesteśmy razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie Panie, które tutaj wymieniłaś i zgadzam się, że są wyjątkowe. Pasujesz bardzo do Ich grona.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością przeczytałam prezentacje i zgadzam się ze wszystkim. Naszym życiem rządzi przypadek, ale co my zrobimy z tym przypadkiem, to już zależy wyłącznie od nas. Z przyjemnością więc odwiedzę osoby, które tak pięknie przedstawiłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zabawy,szczegóły na moim blogu.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję Aniu za te wszystkie ciepłe słowa, jesteś kochana.
    Do Ani zaglądam a do Kamili zajrzę z pewnością.
    Z tym sweterkiem to chyba musisz się pospieszyć bo niewiele czasu Ci zostało ale zapowiada się świetnie. Kiedyś też dużo robiłam na drutach, ciekawe czy jeszcze coś pamiętam?
    Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu za dobre słowo:) Powiem Ci, że kilka razy prułam ten sweter, robię na oko, mam nadzieję, że będzie dobry, a jak nie to spruję:)

      Usuń
  6. fajna ta zabawa ,można się lepiej poznać :)
    gratuluję wyróżnienia i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, czym Twoja praca różni się od innych? Twoje wianki poznam nawet na końcu świata, Twoje prace to czysta natura. A drutami mnie zaskoczyłaś :)
    Znam blogi obu Pań i w pełni zgadzam się z Twoją opinią :)
    Ps.
    Zdjęcia Kami i Ani - kobiety z kamienia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he, he masz rację! Obie stoją przy kamieniach, nie skojarzyłam tego:)

      Usuń
    2. Aniu, ja tez to zauwazylam jak tylko zobaczylam:))) Chyba jakas magia zadzialala:) Dziekuje za piekna prezentacje :) Teraz ja musze zaczac myslec nad moim postem na przyszly tydzien:) Jeszcze raz dziekuje i sciskam serdecznie:)

      Usuń
  8. Chętnie odwiedzę Kamillę i Anię, a Ciebie Aniu serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubię Twój ogród i kaczorka w nim mieszkającego:)))...i Ciebie lubię:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, gratuluję wyróżnienia ! Wiem że jesteś bardzo kreatywną osobą, podziwiam wszystkie Twoje artystyczne dzieła ! Jestem zachwycona ogrodem Ewuni i znam jej ogrodowego bloga ale nie wiedziałam o jej pasji artystycznej....Pięknie zarekomendowałaś blogi Kamili i Nawanny, będę tam zaglądać :)
    Aniu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu gratuluję Ci tego wyróżnienia.bloga Ani znam ,a do Kamilli chętnie zajrzę;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie też gratuluję wyróżnienia, pozdrawiam.

      Usuń
  12. Aniu, przede wszystkim gratuluję Ci i dziękuję za tyle ciepłych słów odnośnie mojej skromnej osóbki:) Zaskoczyłaś mnie! Znałam Ewy twórczość, ale jakoś przegapiłam blog ogrodowy... zaraz to nadrobię;) Kamili nie znam, ale zaraz poznam, bo tak jak zauważyła Ewka - coś mamy wspólnego - jesteśmy kobiety z kamienia hihi, ale serca mamy mięciutkie jak wosk;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak najbardziej należało Ci się to wyróżnienie! Posyłam buziaki.

      Usuń
  13. A ja kiedyś spotkałem się z nazwą użytkownika Pawana przez jedno n nawet myślałem że to Ty zmieniłaś nazwę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu moja kochana dziękuję za przepiękny post ,odpowiedzi na pytania.Ewcię znam od początku ,nie da się jej nie lubić ,Nawanne znam od niedawna i bardzo mi się podoba jej twórczość i wspaniałe fotki jakimi nas raczy .Do Kamili zaraz zajrzę i zorientuję się co i jak .
    Pozdrawiam i buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam wszystkie twórczo zakręcone kobietki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś po prostu utalentowana, ja to nie nadaję się do takich ręcznych prac, nie wychodzi mi .
    Podziwiam za to Wasze blogi i Wasze dzieła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu gratuluję wyróżnienia!!! Dalej tak pięknie pisz i spotykaj na swej drodze jak najwięcej "bodźców" do twórczej pracy,a my będziemy podziwiać.Miłych październikowych dni..całuski Lucy

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje Aniu :) Twój wianek towarzyszy mi każdego dnia i nawet jak nie zaglądam to pamiętam:) Do Kamilli i Ewuni zaglądam z dziką rozkoszą :) Anię obiecuje, że odwiedzę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, gratuluję wyróżnienia... Wielokrotnie czytam Twoje starsze posty. Powiem Ci szczerze, uwielbiam u Ciebie bywać. Masz ogromny talent do prac ręcznych.
    Bardzo lubię bywać u Ewusi i Ani. Kamilę odwiedzę w najbliższym czasie... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję,Aniu:)! Podziwiam kobiety twórcze,a do takich Aniu niewątpliwie należysz:)Blog Kamilki znam,do pozostałych niewątpliwie zajrzę:) Ja we wtorek lecę do Oslo,bardzo się cieszę.Jesienią jeszcze tam nie byłam:) A poznawać kraj należy w różnych porach roku.Pozdrawiam Cię serdecznie:)! LidiaL

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję