My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


niedziela, 2 sierpnia 2015

Dziękuję!

Witam wszystkich serdecznie i dziękuję Wam za pamięć o mnie. Nabrałam już sił i czuję się zadowalająco.
Niestety jestem bez komputera i to przysparza mi zmartwień, bo tylko z doskoku mogę do Was zajrzeć, a sporo się dzieje w blogowej sferze, mimo wakacji i urlopów.
Chciałam podziekować moim dobrodziejkom Ewom, które przysłały mi piękne prezenty.
Od Ewy Jurewicz dostałam niezwykłego Anioła. Ewa sama, na grubej desce, namalowała go i przysłała aby mnie strzegł:) Zapakowany był w piękne pudełko.


 Już wisi na ceglanej ścianie i świetnie się prezentuje.


Od Ewy- Efki Raj przyleciała serweta, którą  własnoręcznie wydziergała. Nici, chyba jedwabne, takie miłe w dotyku, śliskie i błyszczące. Serweta ładnie prezentuje się na stole.
Kocham wszelkie serwety, serwetki i serweteczki, serwetunie. Wszystkie u mnie znajdują swoje miejsce.
Oto ona.























Bardzo Wam kochane dziękuję za pamięć i za prezenty!
Wszystkich pozdrawiam serdecznie i dziękuje za miłe komentarze pod ostatnim postem i za to, że jesteście i myślicie o mnie:)
Przesyłam gorące całusy i do następnego....
Pawanna

26 komentarzy:

  1. Piękne prezenty.
    Przyjmij Aniu i ode mnie życzenia - wszystkiego o czym tylko zamarzysz, no i oczywiście zdrówka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :) życze najlepszego i zdrowia :)) I Internetu stałego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneczko prezenty piękne, dziewczyny cudowne:)
    A ja Ci kochana życzę zdrówka, zdrówka i najlepsze imieninowe choć dość spóźnione :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu piekne prezenty dostałaś. Anioły Ewy to już słynne dzieła sa ,a Od Ewci też dostałam taką piekną serwetkęi też jest strasznie milusia w dotyku. Kochane te Nasze dziewczyny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z innych powodów w czerwcu i lipcu mało co bywałam w internecie więc i nie zaglądałam a tu taka wiadomość.
    Wracaj do sił Aniu.

    Pozdrawiam Cię serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne prezenty;)zdrowia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, bardzo sie ciesze, że sprawiłam Ci przyjemność. Nici to bawełna marceryzowana, więc można je prac nawet w 90 st. A prasuje sie gorącym żelazkiem i nic im nie jest :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie i życzę szybkiego powrotu komcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A anioły Ewuni tez juz podziwiałam na Jej blogu, sa cudowne :)

      Usuń
  8. Piękne prezenty! Wracaj szybciutko Aniu, i do zdrówka i do blogowego świata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu kochana cudne prezenty dostałaś, dziewczyny są kochane. Serwetka pięknie się prezentuje a anioł niech Cię zawsze strzeże, buziam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prezenty Aniu dostałaś :) A ja jeszcze mam prośbę... adresik poproszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prezenty dostałaś Aniu :) Mam nadzieję, że szybko będziesz miała z powrotem dostęp do internetu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło mi Anulko, że spodobał Ci się aniołek. Mam nadzieję, że przyniesie Ci dużo szczęścia. Serwetka od Ewci jest prześliczna. Mam nadzieję, że uda Ci się rozwiązać problem z komputerem. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty Aniu! Obie Ewy są mega zdolne !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prezenty od Ew. Anioł i serweta - wspaniałe!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdróweczka i samych słodyczy, dobrych chwil.....

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowiej prosze !!!!!!!!!!prosze wyobraz sobie ze moj syn byl na weselu w Kadynach !!mowie Tobie ale sie dzieje ja jade do Gdyni na kuracje i spotkanie z przyjacilkami one dla mnie tam przyjezdzaja bedziemy ze soba 14-dni ale bedzie sie dzialo !sciskam GOSIA (kadyny konie )zolty moj ulubiony kolor w kazdym pomieszczeniu mam maly akcent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, to niesamowite, że właśnie w Kadynach był na weselu. Na pewno kazałaś Mu posprawdzać różne, znane Ci kąty:)
      Baw się dobrze w Gdyni. Spotkanie przyjaciół po latach jest niesamowitym przeżyciem. A co do koni, to moja wnuczka jeździ konno, od poniedziałku będzie na końskich koloniach:) Chyba ma to po mnie:))) Baw się dobrze i zdrowiej!

      Usuń
  17. Wspaniałe prezenty !!!
    Pozdrawiam i życzę zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty:)))
    Pozdrawiam serdecznie{)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu i ja życzę zdrowia :)
    A jeśli będziesz mieć dojście do komputera proszę o oddanie głosu na mój przepis który bierze udział w Konkursie, szczegóły na moim blogu, pozdrawiam serdecznie i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję Aniu że wracasz do zdrowia,a prezenty dostałaś cudowne :)))
    Pozdrawiam najmilej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Upominki wspaniałe, z pewnością cieszą oczy domowników.
    Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu prezenty jak zawsze wspaniałe , bardzo lgną do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję