My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


niedziela, 13 marca 2016

Kolory wiosny

Wiosnę zawsze kojarzę z zielonym kolorem. Jak wiemy zieleń przybiera różne odcienie, jednym z nich jest szczypiorkowy! Czy znacie takie określenie? Pojawiło sie ono u Danusi na blogu. Kolejne, tym razem, szczypiorkowe zadanie Artystek Kolorystek.
Aby nie wypaść z gry, postanowiłam zrobić w tym kolorze naszyjnik i kolczyki . Zmagałam się z tą biżuterią od lata. Kupiłam na giełdzie minerałów oliwiny - kamienie z grupy krzemionów - i wymyśliłam taką oto prostotę.


Przyznam, że po raz kolejny wyzwanie u Danusi zmobilizowało mnie do pracy, gdyby nie to, kamyczki leżałyby jeszcze długo.


Lubię ten żywy kolor , szczególnie często używam go przy dekoracji stołu podczas Świąt Wielkanocnych.
 Poniżej zdjęcia śniadania wielkanocnego w kolorze szczypiorku:)

Jeszcze ocieplacze na jajeczka w szczypiorkowym kolorze. Dostałam je od Kamilli, sama je uszyła i wyhaftowała inicjały. Bardzo często je używamy, są śliczne i spełniają doskonale swoją rolę.

Jak widać na zdjęciach, bardzo lubię ten żywy i wesoły kolor! Co do samego szczypiorku, lubię go zjadać z jajecznicą, uwielbiam chleb z masłem i szczypiorkiem i mogę skubać sam szczypiorek. Hoduję go w domu podczas zimy, a latem na grządkach:)

Banerek do zabawy:

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdeczne i dziękuję za odwiedziny i pozostawione, miłe komentarze.
Życzę rychłej wiosny!

71 komentarzy:

  1. Zielny, to kolor wiosny i uwielbiam go. Bardzo mi się podoba naszyjnik i kolczyki. Są eleganckie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżuteria:-)zielony to taki żywy kolor:-)
    A i szczypiorek też już zajadamy,zielone witaminki, do tego jajeczko, chlebek z masłem, jak piszesz pychota:-)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana Aniu jaka znowu prostota. Piękna bizuterią poczyniłas. Elegancka i jakże wytworna. Przyjrzałam się detalom na Twoim wielkanocnym stole. Widze, podobne gusta. Stara porcelana, sztućce i te kieliszeczki do jajek. Uwielbiam te klimaty. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piekna bizuteria stowrzylas, szczypiorek tez uwielbiam . Ciesze sie, ze ocieplacze caly czas dobrze sluza:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka biżuteria. A ocieplacze z inicjałami- świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękny komplet,śliczne te oliekowe kamienie a ubranka na jajeczka slodkie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak zdrowie na talerzu :) Świetne ocieplacze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria,ale dekoracja na wielkanocnym stole robi wrażenie,pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prostota??? A jaka piękna:) Moja koteczka pięknie mruczała i dziękowała za drapanie za uszkiem:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, piękny komplecik zrobiłaś
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, piękny komplecik zrobiłaś
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu śliczny ten szczypiorkowy komplecik . Same kamyczki są piękne i do tego w ciekawym kształcie , a T je jeszcze ładnie połączyłaś w całość.
    Podoba mi się również dekoracja na twoim Wielkanocnym stole.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu cudowna dekoracja świątecznego stołu. :)))
    Wiosna pełną parą. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, komplet biżuterii w szczypiorku świetny. Stonowany i elegancki :) Dobrze, że Cię Danusia zmobilizowała, bo szkoda by było takich pięknych kamieni do szuflady przeznaczyć :)
    Śniadanie radosne i od razu zwróciłam uwagę na jajuszkowe ocieplacze :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biżuteri piękna, stół Wielkanocny uroczy ale ocieplacze na jajka są po prostu śliczniutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna biżuteria, a dekoracje świątecznego stołu masz bardzo wiosenną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta "prostota" Anusiu jest niezwykle elegancka! Emanuje spokojem pomimo, że zieleń jest wiosenna. Baaardzo mi się podoba.
    Świąteczne dekoracje są prześliczne, lubię gdy stół tak pięknie wygląda.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie nakryty stół, "czapeczki" na jajkach wspaniałe, ale biżuteria mnie zachwyciła........Kolczyków nie noszę, ale wisior najchętniej bym "cap carap" zrobiła. Piękny komplet, delikatny i niepowtarzalny. Masz całą masę talentów Aniu........Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biżuteria bardzo elegancka i taka w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe ile jeszcze kolorów "odkryjemy" w tej zabawie :-)
    Aniu, śliczną zrobiłaś biżuterię. Naturalne kamienie zawsze uszlachetniają nawet najprostsze formy, a w Twoim komplecie wygląda to tak jakby wystąpiły w towarzystwie srebra - fajne są te metalowe elementy.
    Zachwyciły mnie ocieplacze i kieliszki na jajka - przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny niepowtarzalny elegancki komplet biżuterii.:)))
    Pozdrawiam słonecznie Lucy:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny komplet biżuterii i bardzo elegancka aranżacja stołu wielkanocnego. Jestem zachwycona.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu wspaniale dobrałaś te kamyczki do moich szczypiorków,a komplet jest bardzo ,bardzo na tak z mej strony.
    Masz śliczną dekorację stołu i jestem pewna ,że w tym roku również go pięknie ozdobisz.
    Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ten komplet. Jest taki prosty i elegancki a kolorek super:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczniutko:)a do sniadania zasiadła bym razem z Tobą:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczna bizuteria,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Biżuteria wspaniała. Jak nie noszę zielonych ubrań, to ta dekoracja bardzo przypadła mi do gustu. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. WSZYSTKO W KOLORZE ZIELONYM JEST PIĘKNE ..!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna biżuteria!!! I ja kocham kolor zielony oraz wszystkie jego odcienie... Pięknie udekorowałaś stół. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna ta wiosna u ciebie Aniu - kolorowo aż dech zapiera - pięknie ustrojone masz wszystko tzn. biżuteria jest zjawiskowa - buziaczki ślę i zmykam dalej - bo dziś jest dzień że mogę wreszcie coś na blogach napisać - ach życie - Marii

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny komplecik,bardzo fajne te kamyczki.Tak zastawiony stół pobudza mój apetyt,pięknie to wygląda ♥ Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Łał!! Jak u Ciebie już świątecznie :))) Piękna biżuteria :)
    Moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu cudna biżuteria!
    ale zakochałam sie w Twoich jajcarkach- kocham takie rzeczy :)
    stół przyozdobiony cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna biżuteria ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie na święta też zawsze króluje zielony i żółty. Twoje dekoracje Aniu są śliczne, pięknie te wszystkie dekoracje wyglądają. A i komplecik śliczny sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna biżuteria :)
    Ale ta dekoracja stołu - łał - prześliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Super i ocieplacze i biżuteria ;)) a stół piękny wiosenny i elegancki super ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. biżuteria wyjątkowa
    kiedyś zamroziłam szczypiorek- wyczytałam,że warto ale po rozmrożeniu - porażka !

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu, piękne są Twoje zieloności :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolczyków nie noszę,może dlatego zachwycił mnie przede wszystkim naszyjnik,bardzo mi się podoba,jest bardzo elegancki.A ta wiosna na Twoim stole,aż oczy rwie,sama bym chętnie się tam rozsiadła

    OdpowiedzUsuń
  42. Elegancka i delikatna biżuteria, a stół w zieleni prezentuje się doskonale. Już nie jestem taka pewna, czy nie lubię zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna biżuteria:) w ciekawym odcieniu zieleni :) komplet prosty ale elegancki :) dziękuję za odwiedziny u mnie i pozostawiony komentarz :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniale zrobiłaś tą biżuterię ! Jestem zachwycona Kochana ! Świetnie poradziłaś sobie z zadaniem. A wielkanocny stół wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękna, elegancka biżuteria !! Aniu, bardzo podoba mi się Twój świąteczny stół !! Czapeczki na jajeczkach wyglądają uroczo !!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  46. Aniu, jak tu u Ciebie pięknie. Tak wiosennie! Uwielbiam te klimaty. ♥ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny naszyjnik, bardzo lobię ten odcień zieleni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna biżuteria, ale dekoracja stołu... Bajka

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna biżuteria , bardzo wiosennie tu u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Też bardzo lubię kolor szczypiorkowy... Zdecydowanie kojarzy się z wiosną i Wielkanocą!
    Śliczna biżuteria! Aż trudno uwierzyć, że robiona własnoręcznie! Niesamowite! Prawdziwe arcydzieło. Udekorowany stół też prezentuje się wspaniale.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślę, że dla tych kamieni prostota jest wręcz wymarzona - pięknie się prezentują, nic ich nie przytłacza.
    Piekny masz stół - miłego biesiadowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Droga Aniu!
    Tobie i Twoim bliskim życzę by nadchodzące święta były czasem radości, udanych spotkań z Rodziną i Przyjaciółmi, ciepła, odpoczynku i wszystkiego co najlepsze.
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  53. Zieleń to mój ulubiony kolor a szczypiorek lubię bardzo....
    Twój stół cudnie się prezentuje.....inspirujesz Aniu....

    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowna biżuteria. Dekoracja stołu jest rewelacyjna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo wszystkim dziękuję za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  56. oliwiny to od oliwy? ;-)
    a czapeczki jakie eleganckie, no francja pada do stóp ;-D

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowna biżuteria :) Pozdrawiam serdecznie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękna biżuteria w cudownej kolorystyce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uroczy komplet:) a stół zastawiony pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Intrygujące te oliwiny. Wyglądają bardzo dostojnie. A do tego jeszcze wspaniała dekoracja stołu, cieszy oko.

    OdpowiedzUsuń
  61. Prosta i elegancka biżuteria powstała,będzie pasowała do większości kolorów,pięknie przystrojony stół,a te ocieplacze cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna biżuteria i dekoracje, szczypiorek również hoduje w zimie w domu, uwielbiam, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  63. No no fajne pomysły, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak tu pieknie margaret06

    OdpowiedzUsuń
  65. Ile czasu zajmuje ci zrobienie takiej biżuterii? Długo się tego uczyłaś?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję