My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


środa, 15 sierpnia 2018

Podziękowanie

Mimo braku mojej aktywności w blogowej sferze pamiętałyście o mnie i dostałam od Was serdeczne życzenia. Za wszystkie ogromnie dziękuję, za te wirtualne i te realne!
Już nieraz przekonałam się, że ten nasz świat jest fajnym miejscem:)

Dziękuję Krysi z "Mojego Kącika"





Małgosia zrobiła mi także niespodziankę przesyłając uroczy albumik w takim oto pudełeczku:

Album ma taką piękną okładkę:

Zaprezentuję także kilka kartek środka albumu. Wierzcie mi, wszystko jest cudne. To po prostu cacuszko!

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam i życzę dalszych przyjemnych wakacji.

40 komentarzy:

  1. Cudowne kartki i przemiłe dziewczyny. Wszystkiego dobrego Aniu zawsze Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basiu i bardzo jestem Ci za to wdzięczna:) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ups... przegapiłam. :) Przyjmij proszę, spóźnione ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dobrych wydarzeń i szczęścia, szczęścia, szczęścia. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za życzenia i za to, że zaglądasz do mnie:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego Aniu. Przede wszystkim zdrówka. Również udanych wakacji :-) pozdrawiam
    Ps. Śliczne karteczki, Aniu to pamiętam o Tobie, mam nadzieję że wszystko w porządku... Lato, wakacje,słoiki,brak czasu :-)

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Agatko, najgorsze te "słoiki" :))) Ale prawie już koniec z tym, więc wracam do przyjemności czyli do blogowania...
      Dziękuje Agatko i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Wspaniałe niespodzianki Aniu. Wstyd mi, że nie pamiętałam - wybacz. Życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i spełnienia marzeń.
    Serdecznie przytulam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, prezentem od Ciebie jest to, że stale do mnie zaglądasz:) To właśnie oznacza pamięć i to jest najważniejsze:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Aniu, dostałaś śliczne prezenciki od wspaniałych blogowych Przyjaciółek !
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super niespodzianki dostałaś Aniu. I ja życzę wszystkiego dobrego, a przede wszystkim zdrówka i Bożego błogosławieństwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki dostałaś, i cudowny album :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu kochana cudne karteczki dostałaś, cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Małgosiu jeszcze raz dziekuję za wszystko! Buziaki!

      Usuń
  10. Cieszę się, że znowu "nadajesz" :). Przepiękne kartki. Wszystkiego dobrego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Piękne Karteczki dostałaś i Śliczny jest ten albumik od Gosieńki - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe karteczki - będą wyjątkową pamiątką!!!
    Zapraszam do głosowania na mój ogród, który bierze udział w konkursie. Pozdrawiam cieplutko :)
    https://www.facebook.com/centrumogrodniczelimba/posts/1807237506036532

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko za zaproszenie do głosowania. Ja niestety nie mam konta na fb i mieć nie będę:) Wolę blogowy świat.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Aniu trochę późno ale szczerze serdeczne życzenia przesylam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię "widzieć" Aldonko i dziękuję bardzo za życzenia:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Aniu cudne kartki i piękny albumik od Małgosi. Masz racje nasz blogowy świat jest wspaniały i wspaniali są w nim ludzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, mocno spóznione ale najszczersze i najserdeczniejsze życzenia. Oby dopisywało Ci zdrowie! Kartki i album piękne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe kartki otrzymałaś od blogowych koleżanek. Swiat blogowy jest wspaniały.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest świat,który da się lubić i to jest w tym wszystkim wspaniałe😊 ode mnie masz najszczersze życzenia 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No, no, no, cudowne karteczki imieninowe przysłały Ci dziewczyny. A Gosia to prawdziwa mistrzyni albumów i istne cudeńka wychodzą spod jej rąk. Ale takie to są uroki internetowego świata. Wszystkiego co najlepsze Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe dowody pamięci i sympatii.
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Troszkę się spóźniłam, ale serdeczności posyłam Aniu:-) Piękne kartki i album. Fajny, ten nasz blogowy świat:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny prezent otrzymałaś:) Blogowa społeczność nigdy nie zawodzi:) Dlatego nie żałuję, że postanowiłam pisać bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdrówka życzę, choć po czasie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Do życzeń Panie dołożyły trochę swojego serca. Super.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki otrzymałaś *.* Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, dziękuję za informację o rdzy gruszy ! Bardzo mi pomogłaś, nie dawało mi to spokoju ! Jeśli chodzi o żuczka to ustaliłam jego tożsamość, to wałkarz lipczyk !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję