My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


czwartek, 14 lutego 2019

Cacuszka na urodziny

Witam serdecznie.
Dziś chciałam podziękować moim miłym blogowym koleżankom za pamięć o mojej skromnej osobie. Dostałam urodzinowe życzenia i upominki.
Ewunia Jurewicz zrobiła dla mnie piękny album pod tytułem "Anna i róże". Wie jakim uczuciem darzę te kwiaty i album wygląda tak, jakby zrobiła zdjęcia moim różanym zakątkom:) Album jest cudny, kolejny raz przeglądam jego strony i nadziwić się nie mogę. Można by po tym "albumowym ogrodzie" spacerować bez końca...


To duży album, skrywający różne "tajemnicze miejsca" (jak w moim ogrodzie), gdzie można schować zapiski, zdjęcia. Poniżej kilka kart z albumu. Do obejrzenia całości zapraszam do Ewy, album tam jest pięknie pokazany!

Poniżej zdjęcie z albumu Ewy, zupełnie przypominające miejsce w moim ogrodzie. 

Drugi prezent dostałam od Lidki-Czarnej Damy. Lidzia wie, że uwielbiam krzyżykowe hafty.

Piękna, z hafcikiem wiosennym, kartka przyleciała do mnie od Ani Iwańskiej! Kartka przyniosła mi wiosnę!!!

Kolejne cacuszko otrzymałam od Małgosi X. Małgosia zrobiła dla mnie album z grafiką dziewczynki, która ma skrzydełka. To chyba jakaś mała wróżka? Urocza ta wróżka, może to Calineczka, a może cudowny elfik?
W albumie jest pełno zakładek i miejsc na wklejenie zdjęć. Lubię, i to bardzo, tę formę pracy twórczej!!!
Poniżej zdjęcie albumu i pasującej do niego kolorystycznie karteczki.
Czyż to nie jest cacuszko!Album przenosi nas w świat baśni... Lubię zaglądać w każdy jego zakamarek, każdy jest inny, każdy zaskakujący, to labirynt ciekawych miejsc:)

Poniżej kilka stron z albumu. Całość można zobaczyć na zdjęciach u Małgosi tutaj.

Raz jeszcze bardzo dziękuję za wszystko. Jesteście kochane! 
Ściskam Was mocno.

34 komentarze:

  1. Piękne prezenty dostałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Anusiu, że jesteś zadowolona z prezentu - zanim nadejdzie wiosna możesz sobie pomarzyć o chwilach spędzonych wśród Twoich ukochanych róż i wirtualnie posiedzieć w ulubionym zakątku :)))
    Koleżanki pięknie Cię obdarowały, mam nadzieję że miałaś wspaniałe urodziny.
    Ściskam Cię bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe niespodzianki.:) Aniu spóźnione życzenia wszystkiego dobrego, a przede wszystkim dużo zdrówka i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty. Pewnie spóźnione, ale nie mniej serdeczne życzenia, wszystkiego co najlepsze. Zdrówka i samych dobrych dni. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prezenty. Ja również składam spóźnione ale najszczersze życzenia wszelkiej pomyślności:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, widać, że czytelnicy tego bloga bardzo Cię lubią i szanują. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

      Usuń
  7. Z pewnością spóźniona jestem, ale życzę wszystkiego najlepsze. Wszystkie prezenty urodzinowe są śliczne i sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. So beautiful!!

    Best regards from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, 100 lat! Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, pięknych chwil i miłości.
    Prezenty piękne! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Również dołączam do spóźnialskich i składam najserdeczniejsze życzenia 🌼
    Prezenty wspaniałe!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, piękne dostałaś prezenty od niezwykłych Dziewcząt. Ode mnie zabieganej matematycy- emeryto- gospodynio- babci, przyjmij proszę najszczersze życzenia dobrego zdrowia, pełnej radości i codziennego szczęścia:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cacuszka cacuszka:-) serdeczności Anulku dla Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne i miłe sercu prezenty <3
    I ja ślę Ci najlepsze życzenia urodzinowe, spełnienia marzeń i samych pięknych chwil w życiu <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci kochana życzę, piękne kartki i prezenty dostałaś. Buziaczki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńkami Cię dziewczyny obdarowały Aniu, piękne prezenty otrzymałaś. Wszystkiego najjlepszego z okazji urodzin ;) i cieszę się, że skromny upominek wymiankowy Ci się spodobał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne upominki Aniu! Ja też życzę Ci wszystkiego co najlepsze, uśmiechu, radości i spełnienia Twoich marzeń:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu cudowne upominki dostałaś,spóźnione ale szczere życzenia przesyłam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu cudne prezenty dostałaś. Fajne sa takie niespodzianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prezenty dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Tulaski<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Same wspaniałości! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, otrzymałaś prześliczne prezenty.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego Dobrego Aniu, pięknie Cię dziewczyny obdarowały, fajny ten nasz blogowy świat, oj fajny:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam Panie za ich ogromny talent i cierpliwość w tworzeniu tych cacuszek.
    Ja mogę Ci tylko życzyć wielu lat życia w zdrowiu i szczęściu oraz cieszenia się Waszym pięknym ogrodem.
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego Aniu! Jakoś nie mogę ogarnąć tych urodzin, ale o Twoich imieninach będę pamiętała;)
    Piękne prezenty dostałaś!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe prezenty dostałaś:))Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne prezenty otrzymałaś, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. To prawda Aniu ,prawdziwe cacuszka otrzymałaś .Życzę wszystkiego najlepszego i samych cudownych chwil .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne prezenciki :) Aniu, przesyłam najserdeczniejsze życzenia na urodziny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło dostawać prezenty...a jeszcze takie cenne, gdyż przez darczyńcę uczynione...

    Dużo dobra Aniu życzę z okazji Urodzin....

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne kartki i prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję