My blog about my house, garden, flowers, what I think about, animals overall life in peace with nature.

And all my passions.


poniedziałek, 6 maja 2013

Moje różne różności!

Witam! Chciałam  pochwalić się, że zdobyłam drugie miejsce w konkursie Skrapujących Polek, na Wspaniały Wiosenny Wianek, którego powstawanie prezentowałam w tym poście.


Dostanę taką oto
nagrodę o wartości 100 zł ufundowaną przez sklep - producenta 

jest to zestaw ćwieków i kwiatków marki Dolina Tęczy.

Mój wianek

Bardzo się z tego faktu cieszę, nigdy dotąd nie wygrałam żadnego konkursu.:)
Może dzięki tej nagrodzie zacznę prawdziwą przygodę ze scrapbookingiem w realu! Do tej pory bawiłam się tylko w DIGI scrapbooking i od czasu do czasu Altered Art/Mixed Media. 
Jednak pora wiosenna całkowicie oddaliła mnie od tych wspaniałych działań. Obecnie spełniam własne kreatywne wyzwania w ogrodzie. Moc pracy po spóźnionej wiośnie!   

Jeszcze muszę się pochwalić , że zostałam wyróżniona przez Justynę  ze Słonecznego bloga. Justyna w wolnej chwili robi kolczyki, zakładki i różne inne piękne rzeczy zapraszam do niej tutaj!
Dziękuję bardzo Justynko:)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich do mnie zaglądających!

Pawanna



39 komentarzy:

  1. Gratuluję;))Zasłużyłaś sobie,bo Twoje wianki,to prawdziwe cuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko! Bardzo mi miło, że mój wianek przypadł Ci do gustu:))

      Usuń
  2. Gratuluję. Sama spełniam się z powodzeniem w konkursach ogrodniczych i nie o wartość materialną tu chodzi, ale miło jest czytać książki - nagrody na nagrodzie - huśtawce, albo ciąć krzaki sekatorami - nagrodami. Spełniaj się dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaju, to Ty masz szczęście:) Moja wygrana jest pierwszą:)

      Usuń
  3. Gratuluję, nagroda zasłużona bo wianek przepiękny.
    Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE :*
    wianek piękny więc i wygrana się należała :))

    całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Wianek mi się bardzo podoba!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:))jak Cię uskrzydliła ta nagroda:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci Aniu serdecznie. Twój wianuszek w pełni sobie zasłużył, jest taki śliczny. Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem miłośniczką Twoich wianków więc tym bardziej gratuluję ,bo zasługujesz na nagrodę i takie ogromne wyróżnienie.Ja niedawno też coś wygrałam w konkursie więc wiem jaka to jest radość bo w końcu ktoś dostrzega nasze prace.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, miło mi , że doceniasz moje wianki! Myślę, że muszę wykorzystać Twoje tutoriale kwiatowe i zrobić takie do mojego wianka:)

      Usuń
  9. Gratuluję! Pięknie go zrobiłaś!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jak miło czytać takie pochwały mojego wianka:)

      Usuń
  10. Gratuluję...wianek piękny!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny wianek, prawdziwe cudo :) zasłużyłaś na takie wyróżnienie :) przynajmniej takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie gratulacje Aniu!!!Nagroda jak najbardziej zasłużona:)))Twoje wianki są cud urody:)))Cieszę się razem z Tobą:)!Pozdrawiam serdecznie! LidiaL

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Zapraszam do mnie: http://abrogativ.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje Kochana nagrody :) Ten wianek jest przecudny, grzech by był gdybyś nie dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, gratuluję bardzo wysokiego miejsca i nagrody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwycięstwa- miejsce super:) i wyróżnienia również:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zbierasz nagrody, wyróżnienia, gratuluję, ale nie ma Ciebie, ale prawdę mówiąc mnie też.Przyroda nas przytłumiła.Pozdrawiam ciepło i pachnąco bzami.

    OdpowiedzUsuń
  18. MOJA TY ZDOLNA MADRALO -super ciesze sie ze wygrywasz ja w pl .to raz 3-mialam i to tyle !!!!!pozdrawiam CMOK !GOSIA

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. No i zeszłyśmy się. Rozbawiło mnie Twoje stwierdzenie"ogród w takim stylu". Miła jesteś , bo ja u siebie nie widzę żadnego stylu, wszystko było i jest robione na hura, zależne od nastroju słowem czyściutka improwizacja, jeżeli jest w tym jakiś styl to ho ho .Pełny wór zapachu bzowego na Święto miłej przyjaciółce przesyłam Tobie i twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję nagrody za piękny wianek. To kolejna cudowna, wiankowa praca i wreszcie doczekałaś się Aniu za to fajnego, praktycznego wyróżnienia:)Taki zestaw zawsze się przyda:) Pozdrawiam słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Chwal się, chwal, bo masz czym. Wianek był cudowny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję:) Wianek był śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. przyznałam Ci wyróżnienie na http://efkakartki.blogspot.com/2013/05/kartki-ze-stemplem-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko,przy najbliższej okazji odpowiem na Twoje pytania:)Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  24. Congratulation!!!
    Your new follower from Spain

    OdpowiedzUsuń
  25. Pawanno dziękuję za odwiedzinki:) jestem pod ogromnym wrażeniem Waszego ogrodu...no i oczywiście Twojego rękodzieła! pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi! I've been reading your sote for a long tiime now
    and finally got thhe courage to go ahead and give you a shout outt from New Caney Texas!
    Just wanted to mention keep up the fantastic job!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie śladu odwiedzin na moim blogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Treść i zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, jeżeli będzie inaczej to zaznaczę pochodzenie, a Ciebie proszę o uszanowanie mojej pracy, jeśli chcesz skopiować , to zapytaj mnie o pozwolenie. Dziękuję